Senyum !!

Tuesday, March 13, 2012

Assalamualaikum...

Lega rasanya bila 2 lagi kes belian rumah Client Kuasahartanah dah selesai.. Terima kasih kerana menggunakan khidmat kami...



Bila tengok muka client senyum je tengok cek atas nama diorang... sayu je hati aku... ye la.. seronok dapat beri khidmat pada orang ni... tambahan pulak client sangat puas hati... mana tak puas hatinya.. beli rumah... dapat duit... puluh2 ribu pulak tu... mesti la gumbira...

Cuma nasihat aku pada korang2 sume yg dah terima hasil tu... Gunakanlah hasil tu dengan betul... Aku pon dah beri cadangan pada korang.. apa nak buat dengan hasil tu.... korang fikir2 kan lah ye...

Sekarang ni list client yang berminat nak ambil full package KuasaHartanah dah bertambah... cuma seperti yang aku kasi tahu... buat masa sekarang ni.. aku hold dulu sebab nak tumpukan perhatian pada Woksyop Kuasa Hartanah yg akan diadakan hujung bulan ni... Harap kepada yg nak ambil full package tu dapat lah datang dulu woksyop ni... mungkin korang akan berubah fikiran utk lakukan sendiri pelaburan hartanah korang... Dan yang penting.. korang tahu apa objektif sebenar korang nak ceburi bidang ni.... bukan main ikut trend orang je...

Ok la.. berikut sekali lagi aku letakkan detail pasal Woksyop Kuasa Hartanah tu... Sila daftar.. RM10 je..
" Workshop Kuasa Hartanah "

Tempat : Bilik Seminar Baitul Mukhtar ( Ict Dot My )
5U-8, Pusat Daerah Seksyen 6,
Jalan Cenderawasih 6/7,
40000 Shah Alam,
Selangor

Tarikh : Ahad , 25 March 2012

Masa : 9.00 Pagi - 1.00 Petang

Yuran : Rm 10.00 SAHAJA!!!!!!!!!!

Akaun Pembayaran CIMB Kuasahartanah : 1207-0000809-10-8

Selepas Anda Membuat Pembayaran Sila SMS :

Nama-Email-Jumlah Pembayaran-Masa Pembayaran- Ke "012-3423628"

* Sila berikan Email Anda..Kerana E-Tiket Kami Akan Emailkan Kepada Anda
*Keutamaan Diberikan Kepada Sesiapa Yg Telah Membuat Pembayaran Dahulu Dan Telah Membuat " Pre-Registration" Kepada Kami

0 comments:

Post a Comment