Jalan??.. Sabar ye..

Monday, June 6, 2011

Assalamualaikum..

Sejak entri lepas bertajuk 'jalan' untuk terus melabur tu.. ramai yang emel bertanyakan 'jalan' yang aku maksudkan tu... ye la.. tunggu2 entri terbaru.. tade la pulak... huhu... sorry la ye... agak sibuk la.. haha...

sepertimana yang aku tulis diakhir entri lepas supaya korang jangan teruja sangat.... sememangnya 'jalan' ni bukan la sesuai untuk semua orang... aku sebenarnya tengah buat entri pasal 'jalan' ni... dan mencari ayat2 yg mudah difahami... jadi korang tunggu le dulu ye...

Antara 'jalan' lain.. selain dari jalan raya..


Huhu... minggu lepas.. aku berjalan2... tengok 5 buah unit ... dan hanya 1 unit yang aku rasa berpotensi... 4 unit yang lain tu adalah tempat yang baru aku survey.. dan aku rasa kurang sesuai untuk ketika ini... huhu

Perkara lain yang aku buat ialah... memenuhi jemputan kenduri kawin... nasib baik la area dekat2 dgn rumah aku je... waktu lainnya.. standby kat umah... sebab Eby demam... huhu..

Sekian.. entri pendek...

brobudin: entri tade idea... huhu

6 comments:

Erwan Nur Ali said...

aper laa ko letak gambar landasan ketapi...letak laa track LRT ke,monorail ke,MRT yang bakal nak buat ke semangat laa sket...orang x layan dah KTM tue...hehehe

fiz said...

Aku pening..

Mohd Aslam said...

tp moto KTM org mau...hehe

Anonymous said...

brobudin,

Apartment Vista Millenium berape market price sekarang ye? Just wondering..

isa hashim said...

xpe bro, cari ayat yg mudah2 n senang nak paham...kang ko jugak nak jawab kalo org xpaham,heheheh....

mnfauzi said...

Vista Millenium Condo kot bro...rasanya kalau VMC MV RM160k kot...

Post a Comment