Progres : Musim 'menuai" lagi...

Thursday, June 30, 2011

Assalamualaikum...

Kembali aku menaip dalam blog ni... sebelum ni agak sibuk dengan baby baru... banyak aktiviti ditangguhkan... huhu...

Blog pon aku tak sempat nak jenguk... mesti sunyi sepi je sebab tade entri baru....

Ok la.. kali ni aku update sikit progress kawan2 kita.... sebab aku terasa teruja pulak... haha... apa lagi kalo bukan musim 'menuai'.... ada beberapa kawan kita yang akan menuai hasil dlm masa terdekat... hohoho... Udin.. Anas dan watak glamer dlm blog aku.. Wanej8...diorang ni nampaknya akan menuai hasil.... mesti hati berbunga2 je....

Jentera yg diorg guna utk tuai hasil.. dalam gambar tu.. wanej8 dgn Udin.. haha


Dah dapat duit tu... pandai2 la uruskan... jangan enjoy sampai licin pulak.... sebelum licin tu.. bole la open table utk kawan2.... huhuhu...

ok la.. cukup utk kali ni... nak cerita pon.. tade apa progres aku buat kebelakangan ni... baru nak start semula ni.....

wassalam..

2 comments:

wan_ej8 said...

Syukur Alhamdulillah bro..setelah lama menunggu..baru dtg musim menuai..bile nk open table?..huhu

fiz said...

masyuk korang..

Post a Comment