Tukar penyewa... naikkan sewa...

Monday, July 4, 2011

Assalamualaikum....

Nampaknya ada beberapa pelawaan untuk belanja aku makan sekarang ni.... maklum la.. dah ada yang menuai hasil... tahniah pada korang...

Dalam pada itu jugak... ada yang bertanyakan pasal Iphone... dan juga Ipad.... hahaha... belanja sakan korang yek... aku harap korang tau apa yang korang nak lakukan pada 'hasil' korang tu...

Memandangkan kebelakangan ni aku tidak aktif dalam mencari rumah2 .. jadi tade la list2 terbaru.... lagi pon aku banyak abiskan masa untuk settlekan rumah2 aku yg bertukar penyewa.... ada 3 unit aku yg berturut2 tukar penyewa... alhamdulillah... 2 unit dah ada yang booking.. tinggal 1 unit lagi je...

Aku dapat naikkan kadar sewa 2 unit tu... 1 unit aku naikkan 10% dr sewa sebelumnya.. dan 1 unit lg.. 25% dr sewa sebelumnya... boleh la cover kenaikan BLR baru2 ni....

Untuk 1 unit yg belum disewakan tu.. aku target dapat naikkan sekurang2nya 5% dr sewa sebelumnya.. agak rendah sebab aku baru je naikkan sewa awal tahun ni...

Ok la.. cukup untuk kali ni...

BERSIH kan kereta hutan...


Wassalam..

brobudin : pada yang nak open table tu... kat mana nak open??

5 comments:

fiz said...

memang otai ni.. ramai ajak dia open.. hebat

Spezzy Shah said...

aku tgh tunggu jemputan dr "tokey lelong"... huhu
Bila la yek..

wan_ej8 said...

huhu..iphone n ipad tu sume duniawi je bro..hehe

aku akn engat pesan bro tu..mmg hasil tuaian ini aku simpan mengikut sistem JAR..

yela berengat sebelum terlambat..jgn duit dah abis sume baru nak menyesal..rugi..

time kasih bro atas tunjuk ajar selama ini...

hmm...bile mau jmpe ni?..mau mkn "same2" dgn bro..hehe

Spezzy Shah said...

makan??.. patut la aku ada bau2 pizza n ciken wing... huhu

da'a said...

cantek kete bro budin... kete cempian punya tarak jual...huhuh

Post a Comment