Momentum : Lemau

Friday, July 22, 2011

Assalamualaikum...

Lama betul aku tak update blog ni.... Agak sibuk sikit dengan baby baru....huhu.... blog pon dah bersawang.... sunyi sepi....

Setelah sebulan lebih aku tak aktif dalam hartanah ni.... mood jadi kureng... dah jadi malas nak turun padang cari rumah2 berpotensi... kat internet pon dah jarang aku survey.... itu baru tinggal sebulan... kalo tinggal 2-3 bulan.. setahun.... memang terus berkubur la....

Tu pasal.. dalam apa pon bidang yang kita ceburi.. momentum tu sangat penting... mesti ada kesinambungan dalam tindakan... kalau tidak memang abis la... tambahan kalu gerak sendirian.... kalau gerak berkumpulan.. mungkin masih ada kawan2 kumpulan kita yang ingatkan kita.. 'bakar' kita selalu....

Aku sekarang tengah susunatur semula kerja2 hartanah aku...settlekan bil2... cukai2... kemaskini akaun... sambil study peluang2 lain yang ada... masa untuk mencari cabang lain pula...

Ok la... pada korang yang masih lagi berkobar2 semangat tu... teruskan usaha.... jangn lupa open table tau... haha...

sekian..

brobudin: lemau...

1 comments:

wan_ej8 said...

hehehe..kita bako je bro..kite bako...

Post a Comment