BERSIH???

Monday, February 13, 2012

Assalamualaikum...



Antara peraturan baru untuk perkiraan permohonan pinjaman..
"berdasarkan pendapat 'bersih''

Ada sesiapa yang nak kongsi cerita berkenaan peraturan baru ni??.. atau ada sesiapa yang dah melaluinya??

Macam mana la dengan individu yg banyak potongan dalam slip gaji dia...??.. huhu..

baru2 ni.. aku sendiri ada apply loan... kat Ambank dan Maybank... ni antara Bank2 yang belum pernah aku buat loan lagi... dari jumlah yang aku apply.... Ambank telah luluskan kurang 35% dr yang aku apply... huhu.. lepas appeal.. baru lah dapat jumlah yang aku nak tu.... Bila tanya kenapa... pihak bank cakap.. jumlah pertama yang lulus tu adalah kiraan automatik dari sistem diorg berdasarkan kelayakan dari dokumen2 yang aku kasi... huhu..

maybank???.. maybank terus reject permohonan aku.. dan kalo nak proceed juga.. diorg suruh combine nama dengan wife.... takpe lah.. Ambank dah luluskan pon....

Ok lah... entri pendek je...

wassalam..

brobudin: minggu yang sibuk...

0 comments:

Post a Comment