Lalang sudah tinggi la..

Wednesday, February 8, 2012

Assalamualaikum...


Dah sekian lama aku tak menebas lalang kat sini... semak samun dah makin tinggi.. huhu... Sangat sayang sekali kalo blog ni berkubur... jadi aku luangkan sikit masa untuk memastikan blog ni terus hidup... sekurang2nya dapat memberi info kepada yang baru singgah melalui entri2 yang lepas....

Ada yang meminta aku untuk menaip kembali asas2 pelaburan hartanah seperti yang aku dah pon tulis sebelum ni.. tetapi ditulis mengikut perkembangan terkini... satu permintaan yang bagus... insyaAllah.. aku akan cuba usahakan...

Aku ada meminta pada salah seorang kawan kita untuk mengarang kisah perjalanan dia dalam bidang hartanah ni dari awal hingga sekarang.. dari 0 hingga berjaya memiliki beberapa buah rumah.... dan akan aku akan kongsikan bersama korang kat sini.... semoga kita dapat manfaat dari kisah kawan kita tu nanti...

Ok la.. cukup untuk cerahkan sikit blog yg dah malap ni.... InsyaAllah.. aku akan cuba update sekerap yang boleh...

Wassalam..

brobudin : Nak jual/beli barangan emas/perak dan perhiasan.. korang bole pegi kat FB aku... buat side income kecil2an... hehe..
FB Aku - Bro Budin
atau boleh ke page Gold silver & Apparel dan jangan lupa klik LIKE.
Page - Gold Silver & Apparel

0 comments:

Post a Comment