Murah gile...

Thursday, January 10, 2013

Assalamualaikum...

Kebelakangan ni agak sunyi sikit... 2 minggu sakit mata bercampur demam..... huhuhu... banyak kerja2 tak dapat dilaksanakan... tambahan yang melibatkan client2... risau berjangkit sakit mata tu nanti....

Tambahan pulak agak sibuk urusan membaiki unit teres aku kt Gombak... Penyewa lama keluar....
Sambil2 tengok pekerja2 tu tengah bertukang.... ada orang datang tanya nak sewa.... terus la aku bawak masuk tengok rumah tu.... Alhamdulillah... terus setuju dan letakkan duit booking... dapat tinggikan sikit dari kadar sewa lama....

Sambil2 tu jugak.. sibuk jugak dengan apponitment2 dengan prospek2 PrudentialBSN Takaful... banyak yang tertangguh sebab sakit mata 2 minggu tu.... Nak kene cargas aturkan semula....

Sekarang ni pulak aku sedang susun kembali silibus2 utk Tutorial Hartanah pada 10 Feb 2013 nanti... Nak padatkan isi2 penting untuk disampaikan dalam masa 1 hari.. penat jugak tu... Aku nak pastikan kepada newbie2 yang datang nanti akan mudah faham dan juga mudah untuk praktikkannya...

Walaupon lebih kepada newbie... tapi apa yang akan disampaikan dalam tutorial itu adalah semua selok belok pelaburan hartanah... Dari asas hingga la kepada yang berat2... RUGI WOO SIAPA TAK JOIN.....

Jadi.. kepada yang nak join... boleh hubungi aku 019-3099990 atau Wan 012-3423628 untuk uruasn pendaftaran.... RM188 je seorang.. yang aku akan pastikan.. next session korang takkan dapat lagi harga ni... Sesiapa yg datang secara kumpulan... iaitu 3 org atau lebih.... cuma perlu bayar RM158 seorang.... MURAH GILE KAN......


0 comments:

Post a Comment