Tuesday, March 26, 2013

Assalamualaikum..

Sekali sekala update blog yg dah lama terbiar... Lalang dah tumbuh tinggi....
Ada yg emel.. ada yang sms ada yang call tanya kenapa tak update blog ni lagi....

Ntah la... takde alasan yg dapat aku kasi.... hahaha... kalo nak cerita pon... banyak cerita yang berulang-ulang balik.... kepada korang yg terlampau rajin dok baca dari awal blog ni.... mesti bosan punya....



Domain blog ni pon dah bertukar beberapa bulan lalu sebab aku lupa nak 'renew' langganan.... dah bertukar dari '.com' kepada '.net'.... tu pasal aku tgk traffic blog ni ciput je... ramai yang tak jumpa.... hahaha

Tapi takpe... yang penting aku dapat 'share' apa yang aku tahu berkenaan hartanah atau pon apa saja....

Sebenarnya banyak benda yang aku dah buat kebelakangan ni... InshaaAllah.. aku akan ceritakan sedikit demi sedikit...

Dan seperkara lagi... mungkin aku takkan fokuskan kepada hartanah semata-mata.... aku akan cerita jugak perkara-perkara lain.... mungkin dapat membantu korang nanti...

Ok la.. itu saja utk entri menebas lalang-lalang ni....

wassalam..

0 comments:

Post a Comment