Better late than never..

Wednesday, September 7, 2011

Assalamualaikum...

Maaf sebab lambat update lepas raya ni... banyak benda nak diuruskan... ditambah dengan tade idea akibat makan lemang banyak sangat... mana2 yang aku belom reply emel tu.. dalam masa terdekat akan aku usahakan untuk reply....

Seperti yang aku cakap sebelum ni... lepas raya .. aku akan aktif semula memburu unit2 berpotensi untuk pelaburan... dan setelah 2 bulan tak buat.... rasa janggal la pulak... huhu... dan tengok2 listing.. nampak perubahan harga pasaran jualan sekarang... nampaknya kene kerja keras sikit kalo nak dapat unit yg sesuai...

Pada korang2 yg proses guaman tengah berjalan tu.. aku minta maaf sebab kurang update status.. insyaAllah dalam masa terdekat aku akan update dkt korang... memandangkan lawyer yg handle tu dalam pantang sekarang ..  jadi yang ambil alih tu kene sambung.. dan seperti biasa.. kalo sambung keje orang ni.. agak pening sket...

Dan rasanya masih belum terlewat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir n Batin pada semua yang mengikuti blog ni.. sama ada aktif atau tidak....



sekian untuk kali ni..

wassalam..

brobudin : Tunggu jemputan 'makan besar' dari kawan kita yang 'makan besar'.....

5 comments:

isa hashim said...

agak2 aku punya dpt setel dlm thn ni x?heheh...

Spezzy Shah said...

insyaAllah.. sikit masa lagi je kot..

isa hashim said...

heheh...okla kalo mcm tu..saje je ni abiskan masa sebelum blk keje

da'a said...

bro, dtg umah aku yer..ade makan2 sket..huhuh

fiz said...

nak juga join makan besar.. nyum2

Post a Comment