3 unit !!!

Saturday, October 1, 2011

Assalamualaikum...

Sementara tade keje ni... aku rajinkan diri untuk buat entri ni... di kala hujan turun mendinginkan suasana... huhu...

Esok ada beberapa jemputan makan2... termasuklah jemputan dari penyewa unit aku kat Damansara... emmm.. best jugak... kalo sume penyewa aku jenis macam ni.. bole kenyang aku tiap2 hujung minggu....

Sekarang ni... aku dapat beberapa deal yang menarik... 2 unit di Shah Alam... dan 1 unit di Damansara... Buat mereka2 yang menunggu tu .. aku akan hubungi korang dalam masa terdekat... Diharap dapat closed deal untuk kali ni... huhu.. dah lama tak jenguk hartanah... rasa seram2 pulak...

Dan pada mereka yang dah pon memiliki E-Book Tukar Ganda Silver yg dibuka untuk sessi ke2 ni... Aku dah pon memulangkan RM10 untuk korang... harap korang manfaatkan info2 yang ada dalam ebook tu... Sesiapa yang masih belum memilikinya... bole klik Iklan Ebook kat sebelah kanan tu..

Ok.. itu je untuk kali ni...

Sekian.. Wassalam.

brobudin: Nak beli Silver pon.. korang bole carik aku... huhu

Set dirham negeri Perak

0 comments:

Post a Comment