Jalan2 tgk rumah...

Monday, May 31, 2010

Assalamualaikum...

Tade apa sgt yg nak diceritakan.... cuma Jumaat lepas... member property ajak aku teman dia pegi tgk rumah kt Teratak Muhibbah... Layan kan aje la...
Ada 2 appointment..... akutak tau area tu... tapi bila aku tgk.. mmg amat bagus untuk investment... kadar sewa yg agak tinggi....

Dan.. akhirnya... member aku berjaya membeli 2 unit kt situ.... mmg jenis tamak haloba... sekali 2 bijik dia beli.... blok yg sama pulak tu....
1 unit rumah kosong... dan satu lagi dah ada penyewa....

hasil dr pembelian tu... member aku bole dpt gross profit.. rm21k... syabas... byk tu...

Lepas tu.. terus celebrate.... kene rm100 jugak aku tgk... tkpe... untung byk tu...

Progress aku pulak.... dlm mggu ni aku nk view 1 bijik landed property... bank pon aku dah tanya pasal average market value... tinggal nak ber'nego' je dgn owner rumah... dan 1 bijik lagi... kt Damansara... lokasi mmg bagus... dah contact owner... cuma tunggu nak view je... kene cari masa yg sesuai sbb ada penyewa...

Dan... skrg ni.. aku dah start lagi satu cabang baru investment.... apa dia?... tk bole cerita kt sini lagi.... aku baru je nak cuba2.... nak study dan kaji mendalam dulu... nnti kalo aku dah pandai... aku akan ceritakan kt korang jugak....

ok la.. cukup utk kali ini...


Rumah kt teratak muhibbah...


Rumah teratak muhibbah...


Pariff open table... untung beli rumah...

1 comments:

nAyzi said...

ADa lg X Rumah untuk Di sewa di teratak Muhibbah?
Mohon Email Di nayzi_mada@yahoo.com

Post a Comment