Takaful...

Monday, April 26, 2010

Assalamualaikum...

Baru lepas makan... huhu... agak lewat sket... dok melayan member2 property... saja update pasal progress masing2... ada yg dh bertambah rumah... ada yg mendiamkan diri... ada yg dah start semula cari rumah.... apa2 pon aku ucapkan selamat berjaya... berjaya capai target utk tahun ni...

Semalam lepasbalik dr pasar pagi dgn qila... aku kluar ke Kelana Jaya... Jumpa Nizam dgn rafiq... ye le..lepas kursus hari tu.. aku tk jumpa pon diorg lagi... sekadar borak2 dlm YM je... aku tgk list yg Nizam buat... byk gile... kenapa tak pegi view je semua dalm list tu?... hahhaa...

anyway.. aku tgk korang dah ada konfiden skrg... cuma mgkn ada teknik2 yg korang kene blaja dr mike masa 1st session nnti....

lepas tu aku terus pegi ke Shah Alam... rumah bujang lama aku... jumpa kawan2 lama... sambil story pasal Unit trust... ada yg berminat.. tp masalahnya dlm KWSP tk cukup duit... huhu.... takpe la.. tade rezeki lagi...
aku pon bukak cerita pasal takaful.... alhamdulillah... ada sorang yg masuk...

dlm pkl 4ptg.. aku terus ke Klang pulak.. pegi kelas Produk Takaful.... Agensi yg aku join baru bukak cawangan opis kt sana... sambil belaja produk.. bole aku submit terus kes2 yg dah closed... ada la 4 kes.. yg tak tahannya... ada sorang akak tu... dlm 2 minggu lepas dah closed hamir 30 kes... dahsyat betul marketing dia...

ke3las abis betul2 masuk waktu maghrib... lepas solat... kitaorg pon bersurai... aku sempat borak2 dgn Ezrin kt kereta.... ye la.. nak jumpa mamat sorang ni mmg susah skrg... bz memanjang.... kitaorg pon tukar2 cerita dan progress...

dalam pukul 9mlm.. aku gerak ke Shah Alam semula... ada hal skit dgn member aku td...
sampi je kt rumah tu... dia pulak dah keluar.... aiseh.... aku tgk jam dah pkl 9.30mlm... rasa mcm nak pegi jumpa client kt puchong... tp rasa mcm dah lewat... maklum la.. hari Ahad ni org nak rehat2 kt umah utk kumpul tenaga nak kerja esoknya... aku pon ambik keputusan utk balik rumah je... badan pon dah letih ni... hahah.. maklum la dah tua... dulu masa muda2 dulu tk kisah sgt drive lama2... hahha...

Ok la.. itu je untuk kali ni... aku masih berhutang info pasal OD.... nnti la bila ada mood.. aku sambung cerita pasal OD...

sekian..

0 comments:

Post a Comment