Patah Kaki

Wednesday, February 16, 2011

Assalamualaikum..

Minta maaf sebab kebelakangan ni aku jarang membuat entri baru... jadual agak padat... ditambah lagi dgn ketiadaan kenderaan utama aku... setelah terjualnya kete tua aku minggu lepas... langkah agak terhad la.... nak gerak jauh2 naik motor... dah tak larat pulak naik kapcai aku tu....



Dan pada korang yg emel..sms.. dan tepon aku...dan tidak berbalas tu... aku minta maaf banyak2 sangat... mmg jadual aku seminggu dua ni padat.... jadi aku lebih suka korang emel aku kalo ada apa2 soalan... senang aku nak semak semula...  ada masa nanti aku reply...

Dan sekarang ni pula.. aku dlm progres menyusun kembali strategi kewangan aku... byk yg perlu dikemaskini dan diperbetulkan.... ada yg perlu dikeluarkan.. dan ada yg perlu dibaikpulih.... harap dapat berjalan dengan lancar....

Kepada yg turun pada sessi TT Isnin malam lepas... aku ucapkan terima kasih.... harap apa yg kita borak2 tu dpt beri manfaat pada korang... TQ pada Tuan Pariff sebab sudi turun dan berkongsi pengalaman... dan maaf pada yg tak sempat aku nak jemput.. sebab TT tu pon secara kebetulan je.. last minute...

Ok la.. jumpa lagi pada entri seterusnya....

wassalam...

7 comments:

wan_ej8 said...

alamak pariff turun ke....
rugi aku xdtg t.t haritu..huhu

wadie7990 said...

naper jual bro..angkat FD2 plak ker?

Spezzy Shah said...

tade la... dah malas nak berhutang kete...

www.tuanbri.com said...

dia mau angkat Kia Sportage!

wow...kereta famili...

wan_ej8 said...

Ok la tu bro..Beralih kepada yg lebih baik....hehe

Spezzy Shah said...

bri... aku nak beli kia sportage... idaman aku tu... huhu... satu lagi aku nak beli wireles earphone....

testing2... 1..2..3...

www.tuanbri.com said...

hah..boleh dengar loud and clear...

Post a Comment