Pra-Pendaftaran Seminar Ringkas Pelaburan Hartanah

Tuesday, February 8, 2011

Assalamualaikum...

Mula2 sekali aku nak minta maaf sebab dah lama tak menulis kat blog ni.... bukan apa... byk peristiwa yg berlaku seminggu dua ni.... pertamanya... Majlis perkahwinan adik ipar aku... buat kt rumah yg aku duduk sekarang... kompom la byk keje kene buat.... kawin pulak dgn salah seorang member kita dalam hartanah jugak.... huhu...

Keduanya... aku balik Kelantan... bawak mertua aku sebab ada kenduri anak sedara dia kat sana... banyak hari jugak la aku kat sana... ala.. masa CNY lepas la.... melepak aku kat Kelantan....

Dan yg ketiganya... berita kematian Ayah saudara aku kat Perak.... huhu... Malam tadi aku baru sampai ke KL.... sengal kaki tak abis lagi....

Dan dipendekkan cerita... sume appointment aku utk view rumah.. dibatalkan.... huhu... nak kene buat jadual semula... byk keje tertangguh ni....



Dan tak kurang juga aku terima emel dan sms berkenaan Program Hartawan Hartanah untuk batch seterusnya...
TuanBri.. Naza dan Aku belum lagi setkan tarikh untuk sessi seterusnya.... dan atas perbincangan pendek... kini sesiapa yg berminat untuk menghadiri Seminar Ringkas Pelaburan Hartanah.. boleh la membuat Pra- Pendaftaran...

Sila ikut langkah2 kat bawah ni..

Sila emel kepada shahbudin@shahbudin.com

Format:

Subject : Pra-Pendaftaran Seminar Ringkas Pelaburan Hartanah
Sertakan : -

1. Nama Anda ( wajib)
2. No Telefon ( wajib)
3. Alamat Emel ( wajib)
Dan emelkan ke alamat emel shahbudin@shahbudin.com

Kami akan memberitahu anda tarikh Seminar Ringkas nanti...

Sekian..

Wassalam..

2 comments:

wan_ej8 said...

Saya registerkan utk member.

Mohd Faizzudin
012-5765807
faizzudin@leadcom.com.my

Spezzy Shah said...

wan...
guna emel utk pre register... senang aku nak buat senarai..
tq

Post a Comment