Peluang : Takde masa ??

Wednesday, February 23, 2011

Assalamualaikum...

Terima kasih kepada korang2 yang dah membuat pendaftaran untuk Seminar Ringkas Pelaburan Hartanah untuk sessi yang akan datang.. Maklumat selanjutnya akan aku hantarkan melalui emel.



Dan kepada yang ingin menceburi bidang pelaburan hartanah ni tetapi tiada mahu untuk menghadiri seminar2 ni... dgn sebab.. sibuk keje ke.. luar kawasan ke... otak dah tepu ke... apa2 lagi la.... korang bole terus hubungi aku melalui emel kat tepi tu atau melalui telefon... Yang penting.. korang memang berminat nak buat pelaburan... dan aku akan cuba memberikan peluang2 untuk korang jugak....

Bagi aku ... sayang sekali kalo orang2 yg berminat ni kita biarkan begitu sahaja.... memang betul.. berbagai2 alasan yg kita bole kasi untuk tak pegi seminar2.. dan aku juga faham keadaan itu.... contohnya.. pada yg bekerja... ada yang kerja macam biasa je sibuknya... dan ada masa untuk benda lain.... dan ada juga yang tak sibuk langsung.... dan ada juga yang super sibuk.... dan memang betul juga... kerja2 kita tu tak pernah abis....

So.. kalo mcm tu.. sampai bila2 la yg super sibuk ni akan terus sibuk.... kalo ada masa yang terluang pon... dimanfaatkan untuk keluarga... betul tak??..

Jadi kepada sesiapa yang berada dalam keadaan mcm tu... tetapi memang berminat nak buat pelaburan hartanah... jangan segan2 hubungi aku.... kita bole bincang peluang2 yang ada mengikut kesesuaian korang....

"Eberiting is negosiebel"... haha..

Sekian

brobudin: kepada yang dah emel aku tu... nanti kita setkan masa untuk berdiskusi...

3 comments:

www.tuanbri.com said...

kaki dah sambung ke belum ?

Spezzy Shah said...

belum... susah nak dapat kete mcm otai naza tu... huhu..

Kemm said...

baguih la hang budin. semoga berjaya & berjasa..

Post a Comment