Progres : Dan lagi.....

Tuesday, April 19, 2011

Assalamualaikum...

Cerita sikit pasal minggu lepas punya progres.... Hari ahad seawal pagi dah kluar... ada appointment dekat area SJMC.. tapi batal disaat2 akhir.... so.. aku terus ke rumah sewa masa aku bujang dulu... melawat kawan2...

Mula2 nak pegi ke Bdr Sri Permaisuri utk collect barang dari owner unit kat shah alam... tapi batal jugak... huhu...

Pukul 3.30pm.. gerak dgn member... ke salah satu unit aku kat Shah Alam.. nak jumpa Wanej8 sbb dia bawak member dia utk kasi sebutharga utk pasang tiles kat unit tu... dlm setengah jam jugak la tunggu... baru sampai... ukur punya ukur... dia kasi harga.. rm8.4k... huhu.. rasa mcm mahal pulak... takpe... tunggu member aku sorang lagi datang utk ukur...

Masa tu jugak.. sampai tukang buat grill... dan harga yang dia kasi.. mmg aku rasa berpatutan.. sebab aku dah survey 3-4 tukang grill lain.... so.. kasi deposit utk mula buat keje...

Dah pukul 5pm... ada temujanji dgn tuan rumah kat area shah alam... wanej8 yang aturkan... pukul 6 tuan rumah sampai... rumah kosong tade penyewa sebab tuanrumah nak jual.... sebab jauh nak uruskan pasal sewaan tu.... harga memang menarik.. kawasan padat...

Wanej8 tgh berperang dgn tuanrumah...
lorong depan rumah yang agak besar... ada lift utk apt 5 tgkt... huhu


Hmm... dan unit tu akan diberikan kepada client yang dah berada dalam list kami....

Ok.. itu je untuk kali ni....

brobudin : baru dapat 1 lg deal menarik.... kita tunggu siapa yang punya...

9 comments:

wan_ej8 said...

Mmg Menarik deal yg kite dpt haritu bro..tersenyum lebar je muke client kite tu..hehe

unit yg amat menarik..5 tingkat berserta lift tu...mmg jarang2 nak jmpe..hehe

Kuasahartanah Solution:Kami Akan Memastikan Setiap Pelanggan Kami Tersenyum Lebar Dgn Rumah Yg Bakal Dimiliki..Inilah Matlamat Kami

da'a said...

sy pon nk pki pakej korang ni..tunggu je ..nk gaks senyum lebar...huhuh

isa hashim said...

aku pon dah masuk dlm waiting list ma...kita tggu jela da'a said..heheh

Spezzy Shah said...

da'a tu dah lama jadi Tuan Rumah kedaung... rumah dah banyak...

isa hashim said...

aku la yg ketinggalan ni...huhu...silap org la pulak..sory da'a si Tuan Rumah Kedaung

fiz said...

semakin ligat hartanahsolution.. All the best!

da'a said...

blom cukup kuota lg beb...mesti tambah lg..

isa hashim said...

wooo..tuan rumah kedaung dah bersuara...tambah2...

Mohd Aslam said...

area shah alam dalam 400k ada ke bos...

Post a Comment