Progres : Klang...

Thursday, April 14, 2011

Assalamualaikum...

Semalam aku cuti... sempena bawak Qila pegi check up .... jadi.. minta maaf la kepada yang emel.. sms.. dan telefon... aku tak dapat nak layan sebaiknya....

Lepas siap check up... terus pegi ke Klang.... cari opis Syabas... nak mohon tukar nama utk bekalan air unit kat Shah Alam... main redah je... nasib baik jumpa.... huhu.. parking pulak tade... 3 kali pusing baru dapat parking... masa tu dalam pukul 12.30pm.. amek nombor giliran... huhu.. ada 22 org lg depan aku.... dan dari 6 kaunter untuk pendaftaran.... hanya 1 kaunter yang bukak... huhu... pukul 1.25pm.. baru la bukak 3 kaunter.... dalam pukul 2pm baru settle......



Lepas tu terus ke Kedai Tenaga pulak.... kali ni senang.. masuk2 je.. dapat parking terus... amek nombor giliran.. tak sempat duduk.. dah dipanggil... settle lagi satu keje...

Next.. terus ke Bandar Sunway.... untuk bayar maintenance unit kt situ.... lepas tu... ke Tmn Medan... pon settlekan yuran maintenance....

HUhu.. itu la keje aku semalam... sebelah malam.. ada panggilan untuk menom2... aku tolak.. sebab nak rehat... huhu... kita menom lain kali....

Ok.. cukup utk pagi ni.. kalo ada masa.. aku buat lg entri hari ni... ada 1 kes nak kongsi...

Wassalam..

brobudin : korang tak berminat ke invest kat area bandar Klang??? padat tu..

3 comments:

fiz said...

pergh.. nun jauh ke klang dah men.. xleh kaco territory budin la nampaknya.. huhu

Dunia Baru said...

salam bro..nk tanya la...kalu nk tukar nama utk TNB tu, mcm mana dgn duit deposit tu? kena kuar duit kita ke or leh menten duit deposit owner lama? sbb rumah ni dh 3 tgn..so TNB tu masih ats nama owner first..pembeli ke 2 tak tukar nama utk TNB tu..byk tu deposit RM277..kalu leh menten deposit tu ok gak? sbb owner first tu pun dh xtau idop lg ke tk..heheh

www.tuanbri.com said...

perrghh..klang bandar diraja...ni dah tahap DiRaja ni..power.

Post a Comment