Progres : Kite bakor je!!!

Wednesday, April 6, 2011

Assalamualaikum...

Ada yang tanya.. kenapa sejak kebelakangan ni.. aku kurang buat entri kat blog ni..... huhuhu... aku mintak maaf banyak2... dalam seminggu dua ni aku banyak uruskan unit2 rumah aku yang baru dapat kunci... di samping uruskan proses rumah2 client...

Dan ada jugak yang bertanyakan bila aku nak buat seminar pelaburan hartanah.... huhuhu... senang cerita.. buat masa sekarang ni.. tade dalam plan aku untuk buat seminar2... kalo aku nak buat seminar.. baik aku teruskan dengan tuanbri dan naza.. mcm sebelum ni...

Kalo korang masih berminat nak join seminar... korang bole pegi seminar2 hartanah yang ada... dah banyak orang kita yang buat.... korang pilih je...

Berkenaan dengan projek dengan Wanej8 tu... nampaknya dah hampir ke peringkat akhir perbincangan... bukan lama sangat berbincang.. cuma masa nak berbincang tu agak terhad...

Bagi yang dah jumpa aku tu... korang fikir2 kan la..... dan ada yang dah dapat tu... korang tunggu je proses seterusnya...

Kasi bakar korang sikit...


Untuk sesi TT pulak... hahha... nampaknya minggu lepas tak jadi buat.... mintak maap la ye... minggu ni pon aku rasa mungkin tak jadi jugak.... apa2 pon.. aku akan update kalo ada TT minggu ni.... aku pon dah lama tak jumpa member2 ni... api pon dah malap... nak kene simbah minyak sikit....

Ok.. cukup untuk kali ni....

Sekian..

7 comments:

Anas said...

tang figure kt cek tu yg aku berkenan tu. cayalah bro..masyuk2.

da'a said...

perghhh...masyuk bro...bile mau open table..huhu

fiz said...

open arr sket... kurang2 pon ikan bakar kat bagan lalang.. hehe

abang ensem said...

Apalagi bang.. next friday la kita TT sesama.

Spezzy Shah said...

Fiz: Ikan bakor kunun.... ayam penyet pon tak rasa lagi....

AE : Jemaat malam... masa untuk bersukan... tak larat nak usung perut ni ke hulu ke hilir... kene kasi lighten sikit....

wan_ej8 said...

huhu...ala xperlu dah nk lighten bdn tu bro..sbb kuda tu dah laju..hahaha..

Erwan Nur Ali said...

kemaihhh bro...!waka..waka..

Post a Comment