Progres : Dapat lagi..

Thursday, March 31, 2011

Assalamualaikum...

Semalam agak penat... cuti untuk hantar Qila buat pemeriksaan kat hospital.... dan terus ke Shah Alam untuk uruskan unit kat sana.... Bole tahan jalan sesak... maklum la.. dah lama tak layan jammed pagi2... dulu masa keje kat Kelana Jaya.. hari2 mengadap... huhuhu...

Banyak sms.. ym... emel yang aku tak dapat layan semalam... maklumla... memandu.... so.. mintak maap bebanyak la ye....

Sampai kat Shah Alam... kunci yang aku bawak tak bole bukak pintu pulak... huhuu... kunci pendua yang aku buat minggu lepas... aku pon pegi ke pejabat pengurusan apartment tu... tanya pasal elektrik dan air... rupanya.. elektrik dan air diorang dah serahkan ke TNB dan Syabas... dan segala urusan kene terus dengan pemaju.... ades... letih pulak aku nak kene kutip bil2 sebelum ni... appointment dengan pembuat grill pon terpaksa aku batalkan sebab kunci tadak... nak kene balik amek...

Untuk projek aku bersama Wanej8...  sekarang dalam proses draft perkhidmatan2 yang akan kitaorang sediakan... kepada yang dah jumpa aku dan setuju... nama korang aku dah masukkan dalam list...

Semalam jugak.. aku berjaya dapatkan 1 unit apartment kat PJ... owner dah setuju dengan harga aku mintak.. alhamdulillah... dan unit ni dah aku khas kan pada  yang dah menunggu dlm list...

dah ada kabinet dapur


lot tepi


beli rumah.. percuma air-cond

Untuk yang nak berTT... rasanya Jemaat malam ni tak dapat la.. sebab aku main badminton.... kalo Sabtu Malam bole??

Sekian

brobudin : tetap main badminton walaupon tak pandai... huhu..

7 comments:

da'a said...

nama aku masukkn dlm list bole brobudin....TT sabtu mlm minggu pun cun..

Spezzy Shah said...

ko pon nak jugak ke Da'a.. tak puas2 lagi ke dgn rumah2 yg dah berderet tu....

wan_ej8 said...

Fuh mmg cantik unit yg bro dpt ni...
client mane la yg bertuah dpt unit ni kan...mmg berbaloi2..huhu

p/s:Kepada Sesiapa yg Berminat atau ingin mengetahui dgn lbh lanjut perkhidmatan kami..boleh la trus menghubugi kami utk appointment

bro budin : 019-3099990

bro wan : 012-3423628

Spezzy Shah said...

waa... wan dah open tu... terbaek...

fiz said...

wa... perkhidmatan terbaik.. tanah budin n wanej8..

wan_ej8 said...

hehe..utk kesenangan kwn jgk fiz..bukan ape pun..hehe

bro budin..hanye yg terbaek utk client kite..huhu

Pak Din said...

Bila aku iyea turn masuk list daa :( . Duit bayak perabis beli benda merepek-repek tiap2 bulan :( . Nak cari umah, x da time laa bro.

Bro,, ada client nak let go Stream 2.0 tahun 2000 - Black with sunroof. X da accident. Tapi kena spray balik sbb Black mmg senang calar. Usedcar angkat 50-53k. Aku tgk mudah org jual RM65k ++. Kalau kau nak sambar contact aku. Kau angkut rege direct owner (usedcar value). Owner upgrade ke keta SUV.

Post a Comment