TT : 28/2/2011 - Sri Rampai

Tuesday, March 1, 2011

Assalamualaikum..

Petang semalam aku dapat sms dari salah seorang rakan hartanah kita.... ajak menom2 sebab ada beberapa perkara yang nak dibincangkan....

Respect jugak aku sebab sanggup datang dari jauh.... dan aku pon menyanggupkan diri untuk turun jugak malam tadi di Wahab's Cendol Sri Rampai... sempat jugak la aku ajak2 member2 yang duduk sekitar situ... dan tak sangka datang sorang lagi yg agak jauh jugak... bagus2... semangat ni yg kita nak...



Agak terkejut jugak aku... masing2 dah dapat rumah... ada dapat sebijik... ada yang sampai 3 bijik sekaligus.... bravo2.. dan ada jugak yg blom dapat deal bagus lagi... mungkin target tinggi sangat kot... haha.... " orang tamak selalu untung"... haha....

Terima kasih pada member tu sebab belanja aku cendol special... nak makan..perut kenyang lagi... lagi pon aku tgh tunggu org open table lobster ke... dinner kat hotel kuda ke.... hahaha....

Pada yang nak apply loan.. atau sedang apply.. aku nasihatkan.. sediakan dokumen secukupnya... dan jgn lupa dokumen2 sokongan korang tu.... Kepada yang dah lulus loan... Tahniah!!.... pada yg gagal... korang tanya sebab kenapa permohonan korang gagal... mesti ada reason... dan cari jalan selesaikan.. jgn putus asa pulak...

Minggu ni akan berakhir Peringkat ketiga Program Pelaburan Hartanah untuk batch ke3.... yang membawa maksud... Sessi baru untuk batch seterusnya akan dilaksanakan tak lama lagi... Kepada yang dah buat pra-pendaftaran... tunggu emel dari aku untuk makluman seterusnya.... dan pada yang belum mendaftar... korang bole ikut langkah2 yg ada kat Pra-Pendaftaran Seminar Ringkas Pelaburan Hartanah.

Sekian

brobudin: aku rindu nak beli rumah....

7 comments:

wan_ej8 said...

Perghhh...ada t.t xajak aku pun bro..hehe

Spezzy Shah said...

ko dah terrer...

wan_ej8 said...

haha..yg teror tu wan_ej9 bro..sy masih blajar lagi...huhu

www.tuanbri.com said...

Power aaa Shahbudin..
patut la aku ada nampak sebiji Subaru kat depan kedai Cendol tu...

ingatkan siapa la...

Spezzy Shah said...

itu Subaru Tokey Cendol tu la..
Aku datang naik Honda EX5 la..

sesibu said...

hopefully dapat join abg budin someday...

fiz said...

aku setuju ngn ko budin. org tamak selalu untung.. hahaha

Post a Comment