Progres : Musim menuai

Friday, March 4, 2011

Assalamualaikum...

Nampaknya musim menuai bagi beberapa kawan kita dah sampai... alhamdulillah... masyukk...... tahniah...
Penantian beberapa bulan dah membuahkan hasil... hati ada senang muka ada sunyum....



Patut la senyap sunyi je... rupanya dah masyuk.... terbaek.... Ingat... jangan joli sampai habis pulak.... kasi teruskan perjalanan tu.... fokus pada target.... belanja sikit2 tu bole la.... termasuk belanja aku pizza cheezy larva dgn kepak ayam..... terbaek..... hahaha...

Dan mesti korang dah rasa sedikit kepuasan dalam bidang hartanah ni... dan dah yakin yang pelaburan ni tidaklah sukar.... Cukup satu proses lengkap dari proses mencari rumah sehingga dapat kunci... walaupon ada yang dah sebat duit sewa awal2 lagi.... tahniah.. tahniah... rasa seronok pulak aku... macam aku pulak yang menuai... hahaha...

Takpe2.. yang penting kawan2 aku dah berjaya.... aku tumpang gembira... bertambah lagi Tuan2 Rumah Kedaung dari bangsa kita.. muda2 dah jadi Kedaung... haha...

sekian

brobudin: patut la dalam minggu ni aku ada bau2 pizza... tapi tak sampai2.... hahaha

7 comments:

semang said...

best..best...nak join.. :)

wan_ej8 said...

bau pizza blum lagi kot bro..tapi bau ayam penyet dah dapat smlm..kihkihkihi

Spezzy Shah said...

haha... silap dompet yg kluar semalam..

wan_ej8 said...

xpela bg dompet yg tebal skit kuar dulu..dompet kite nipis je..huhu

tuanbri said...

alamak...pakai turbo laa...

kalah la aku..

Wah! Tahniah, tahniah! Kita pulak yang gembira semacam kan Budin? :-)

da'a said...

perghh...jambu kete baru..huhuh

Post a Comment