Sebelum bersawang

Monday, March 21, 2011

Assalamualaikum...

Setelah 1 minggu lebih aku tak update blog ni.... huhu... nampak suram je... hahaha.... Saja aku biarkan ... amik masa berehat sikit... tempoh bertenang dan masa untuk aku selesaikan kerja2 aku yang lain....

Ramai yang YM aku... sms aku... kenapa aku tak buat entri baru....minta maaf la...



Kebelakangan ni.. macam2 cerita yang kita dengar... Skim rumah pertamaku la... rumah kos rendah bakal berharga mencecah rm200k masa akan datang la... Kadah faedah pinjaman nak naik la.... MRT sana.... LRT sini.... macam2 lagi la....

Ada antara kita yang cepat2 amik peluang.... ada yang tunggu dan tengok keadaan... dan ada yang buat tak kisah..... dan mungkin ada yang tak bole buat apa2 sebab ada kekangan tertentu.....

Apa pon situasi korang.... harap tindakan yang korang ambil tu betul dan mengambil kira aspek2 tertentu.... jangan main ikut2 orang je... atau main belasah je.....

Kelak korang yang tersungkur...

Ok la.. entri pendek je kali ni....

Wassalam...

7 comments:

fiz said...

ni je post kali ni? alamat bersawang la.. haha

da'a said...

alamak geng2 subaru..huhuh

Spezzy Shah said...

Fiz- cukup utk elak sawang bertambah..

Da'a - Gambar kat interent je aku letak tu..

wan_ej8 said...

wow...subaru gath...mantop bro..huhu

www.tuanbri.com said...

subaru vs mitsubishi...

mana nak rentap ?

hehehe..sure Subaru memang...sebab dia Baru..(hahahaha)

Spezzy Shah said...

subaru vs mitsu???

sure Kia Sportage yg menang...

hahaha! Bro pakai Kia Sportage ke ni :-)

Post a Comment