Progres : Amek kunci..

Monday, March 28, 2011

Assalamualaikum...

Memandangkan Qila outstation 3 hari sejak sabtu lepas... jadi... kebanyakan masa aku ialah menjaga Eby kat rumah... bangun pagi kalo hujung minggu.. mesti dia mintak beli kuih "bulat-bulat"... yakni.. kuih donut kat depan markas PAS Tmn Melewar....

Sebelum tu.. hari Jumaat malam... aku jumpa client aku lepas main badminton kat Subang Valley... Client kasi dokumen2 dia untuk unit kat PJ... setelah tunjuk kira2... dia setuju... alhamdulillah...

Hari Sabtu.. aku pegi amek "kaki" aku kat Subang Bestari.. alhamdulillah.. telah siap dikemaskini... sambil jumpa client dan pegi tengok 1 unit rumah kat Shah Alam... client pon setuju dengan unit tu.. cuma tunggu closed deal dgn ejen je...

Sungai apa tu?..


Untuk unit Qila kat Seksyen 16... aku baru je collect kunci dari owner.... tekujat jugak aku tengok kawasan tu... masa aku datang dulu masa nak beli dr owner... cuma beberapa unit je yang berpenghuni.... parking kosong... sekarang.. unit2 dah penuh... parking pon dah penuh.... huhu....

Aku cadang nak pasang tiles untuk unit ni beserta nak letak beberapa perabot... target penyewa adalah student... sebab aku tengok student je ramai kat situ... dan jalan utama masuk dah pon dibuka... memang bole direct ke main road dan terus ke seksyen 7.... berbanding sebelum ni... kene pusing masuk ikut celah2 kilang...



Unit teres kat Tmn Equine pon ... dah dapat dokumen sumenya... next nak apply loan.... client agak gembira bila aku buatkan beberapa pilihan kiraan untuk dia... sebelum ni dia ingatkan akan berhabis dalam rm30k untuk rumah tu... rupa2nya.. dia dapat simpan duit tu.. dan dapat duit extra lagi.... huhu...

DAn kepada yanhg emel dan sms aku untuk berbincang dan masih belom berkesempatan.... kita aturkan pada lain masa... dan kalau bole pada weekdays malam... sebab weekend ... jadual aku agak padat...

Sekian untuk entri kali ni..

brobudin: untuk yg nak berTT.... apa kata kita TT minggu ni.. Jumaat Malam....

13 comments:

da'a said...

fuyyo brobudin dh dapat 'kaki sukan baru' huhu...

syah said...

sorry nak bertanya yang beli ni Rimba 1 atau Rimba 2 ?

Spezzy Shah said...

rimba 2

tuanbri said...

rimba 2 la..power siuutt..
mana budin nak main rimba 1...

Spezzy Shah said...

kalo ada rimba 1 yg best... bole je angkut...

Ko lagi la Bri.. Rimba 1 n 2 tak layan... koman2 pon D'Rimba...

syah said...

sy ada sebiji rimba 1 dan 2 .. yg 2 baru ajer let go .. betul tu tuanbri main d'rimba ajer

kambingselam said...

bro budin..rimba 2 nie beli subsale @ beli frm developer? brp price dia bro?

Spezzy Shah said...

syah:.. dasat... 1 & 2 ada...

Kambingselam: beli subsale... masa launch dulu.. aku blom start layan property lagi...

wan_ej8 said...

Bro Syah...

Kalo sy tau bro nk jual Rimba 2 tu..bleh sy angkut..

sy pun masih tgh mencari unit di Rimba 2 ni bro..dulu dah pernah usha dgn bro budin...tapi loan sy xlepas plak..

Rezeki bro budin jgk yg berjaya dpt unit kat situ...mahsyuk...huhu

Kalo ade member2 yg nk jual unit di Rimba 2 ni..inform la sy ye..

time kasih

Spezzy Shah said...

hahah... wan.. bukan loan tak lepas... tapi rumah terlepas....

Kalo la aku sempat "ikat" unit yang satu lagi tu....

da'a said...

ape kata kite berTT ,jumaat mlm ni..bole gak share2 port baru...amacam brobudin ??

syah said...

Kl yg minat2 nak beli rimba 2 tu, cuba risik2 dgn maintenance opis d tkt 2 kot2 ada owner yg nak jual.

da'a said...

cun la bro..bole ks no managment rimba tu bro...

Post a Comment