Peluang : Pakej??

Tuesday, March 8, 2011

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... Loan untuk kawan opis aku dah lulus untuk 1 unit flat area Shah Alam...  Maklumlah.. ini merupakan pembelian rumah pertamanya... Harga yang menarik dan lebihan sewa bulanan yang agak tinggi...

Dokumen2 berkaitan telah pon aku hantar pada lawyer untuk mulakan kerja2 guaman...



Berikutnya adalah giliran member sekampung aku... En Z... yang merupakan teman racing motor aku masa zaman remaja dulu2... dan sekarang ni dia aktif dengan kereta pulak... memang jiwa resing tak bole nak buang...

Walauapapon.. dia bukan asyik dgn resing je... dia memang berminat dalam pelaburan hartanah ni.. cuma tugasnya sebagai penjawat awam atau lebih jelasnya.. "penguatkuasa"... jadi memang kurang masa untuk meneruskan niatnya ...

Jadi.. 1 unit flat telah pon  aku dapatkan untuk En. Z ni... dan dia pon dah beri lampu hijau untuk aku mendapatkan deal tersebut... harga yg murah dan kadar sewa yang tinggi... ROI nya lebih kurang 12% setahun.... woow... sangat menarik.... Harap kes ni berjalan dengan lancar...

Opps.. lupa pulak nak kasi tahu... bagi sesiapa yang mempunyai masalah "masa" seperti member2 aku ni... korang bole emel aku.... dan aku ada "pakej" untuk korang...

Sekian...

brobudin : harap "pakej" aku tu dapat membantu korang...

7 comments:

khairul said...

perghh..macam baik punye 'pakej' nihh...tp takde org nak komen..pelik2

Spezzy Shah said...

pakej tak menarik la tu... huhu..

wan_ej8 said...

pakej menarik tu bro budin offer...kene try dulu baru tau..huhu

Spezzy Shah said...

hanya johari yg mengenal maniam..

ucop said...

ce cite..ce cite..tak pandai la beremail-email nih..kalo fb or twitter pak ucop tau ler..

Nak pakai ur pakej untuk dapat sebiji flat seksyen 7 jugak...

Spezzy Shah said...

Adess.. Tuan Amer... Nak dapatkan flat seksyen 7 tu bole je.. tapi harga yang tak bole tahan tu...

Post a Comment