Mari ber"TT"

Wednesday, May 4, 2011

Assalamualaikum..

Setelah seminggu aku berehat... nampaknya "bateri" nak kene cas semula... huhu... semangat rasa macam kureng .... jadi.. apa kata kalo kita berTT minggu ni.... hari Jumaat malamnya.... bole sama2 bakor semangat masing2.. huhu.... lagi pon rasanya dah lama tak berTT... banyak cerita baru bole dapat ni... huhu... apa macam??

Berkenaan progres... nampaknya.. beberapa kes member kita dah sampai penghujung... yang membawa maksud... "musim menuai" untuk diorang..... huhu.. masyuk2... ada yang dah settle pon... tapi duduk diam je... takut kene open table ke weii... hahaha....



Untuk pelanggan KuasaHartanah... tahniah kepada yang dah dapat deal tu... dan kpd yg belum tu... harap sabar dulu ye... insyaAllah.. minggu ni ada 2-3 deal lagi akan kami dapatkan....

Kepada yang berminat, bole hubungi kami melalui telefon atau emel untuk membuat temujanji. Lebih bagus dapat bertemu supaya mudah kami menerangkan berkenaan pakej kami.

Dan kepada yang bertanyakan Seminar Pelaburan Hartanah,... sekali lagi saya maklumkan bahawa.. KuasaHartanah tidak menganjurkan apa2 seminar buat masa ini. Korang bole rujuk pada blog2 hartanah lain yang menganjurkan seminar2... Terima Kasih.

Ini je untuk kali ni... korang2 yg mau berTT.. sila korang komen dan beri cadangan tempat untuk kita berTT....

wassalam..

brobudin: tempat TT mestilah mudah untuk parking dan dekat dgn kedai makan....

5 comments:

fiz said...

nak rumah teres dua tingkat area shah alam ...

wan_ej8 said...

Jom kite ber TT beramai2..dah lame xjmpe dgn kwn2 semua..bleh tukar2 info dah pandangan..baru la semangat kite "terbako" kembali..

kite bakor....

Anonymous said...

salak tinggi...hihi

da'a said...

wahab cendol sri rampai sudahh....

MMmmm.. dah jalan ke TT.. atau belum... OOoo jauh gak tu... ada yang shah alam ke...

Post a Comment