Progres : Jalan-jalan Lembah Kelang

Wednesday, May 18, 2011

Assalamualaikum...

Selamat bekerja kembali.. setelah bercuti semalam... Aku jugak yang kene kerja semalam... huhu... nasib baik keje aku cuma tukang angkat2 barang je...

Aksi tukang angkat barang...


Semalam.. lepas abis keje.. waktu petangnya aku ke Damansara untuk tengok 1 unit apartment kat sana... dah 2 minggu aku kejar owner ni... baru semalam dapat jumpa.... sibuk benor orangnya... meeting lah... outstation la... main golf la.... huuhu..
Sama2 pegi tengok rumah tu... rumah sekarang ada penyewa... keadaan rumah yang cantik... lantai jubin sepenuhnya.... kadar sewa yang menarik... cuma nampaknya.. owner ni bukan jenis yang terdesak nak jual.. jadi.. dia pegang harga yang dia buka.... adess... " kalo ada orang nak harga tu.. saya jual.. kalau tak nak pon takpe... rumah ni dah abis hutang bank pon".... begitu la lebih kurang ayatnya....
Bagaimanapon... harga yang dia kasi tu dah pon cukup syarat2 aku..... client mana la yang dapat unit ni nanti... nak kene belek2 list dulu....

Lepas tu aku terus ke Shah Alam... uruskan pasal sewaan unit kat area sana.... dalam keadaan hujan lebat... dan akibatnya.. 1 temujanji aku gagal... ada orang nak tengok 1 unit rumah kat Shah Alam untuk disewa... tapi area rumah dia kene banjir kilat... so.. batal....
Sempat jugak aku bawak orang untuk view 1 unit lain kat Shah Alam jugak....

Lepas tu aku terus ke Bangi... sebab Qila nak makan Sup Urat Keting... aku belasah sate... bersama Bihun Sup.... Lepas tu terus singgah kat rumah kakak aku yg berdekatan area tu... Lepas Maghrib.. baru balik ke Gombak....
Itu je cerita hari semalam.... hari ni banyak benda kene follow up.... huhu..

Sekian

brobudin:byk list rumah yang belum sempat nak pi tengok... huhu...

3 comments:

fiz said...

x sempat .. kasi kat kami.. mesti sempat.. hehe

isa hashim said...

cargas...cargas bro budin...ramai yg menanti tue...

Semakin mantop bro! terjeles aku beb! hahaha!

Post a Comment