2012

Tuesday, January 3, 2012

Assalamualaikum...


Bermula hari ni.. aku dah ubah domain blog ni kepada www.kuasahartanah.com ...

Mungkin kebelakangan ni blog ni kureng aku update... disebabkan banyak perkara yang perlu aku settlekan di penghujung tahun 2011 lepas...

Alhamdulillah... kepada kawan2 dan client2 yang sudah pon 'menuai' hasil yang kebanyakannya dihujung2 tahun 2011.... semoga korang dapat menggunakan 'hasil' korang tu sebaik mungkin...

Bagi korang2 yang ragu2 berkenaan pulangan pelaburan ni.... sekarang korang sendiri dah merasakan 'hasil'nya....

Tahniah juga pada kawan2 kita yang ' kawin free'.... yang dapat beli rumah secara percuma... yang dapat extra income bulanan tanpa perlu buat kerja... yang dapat menyimpan emas & perak hasil dari pelaburan hartanah....

Apa2 pon.. tahniah sekali lagi kerana korang dah berjaya melangkah dalam mengubah taraf kewangan korang sendiri...

Aku ??... Masih macam dulu2....  hehe... dan aku nak kongsi gambar salah satu hasil 'tuai' untuk tahun 2011...

So... 2012 ni... jom reramai borong rumah bebanyak... hehe..

wassalam..

brobudin: dah lama tak 'membakar' kawan2...

5 comments:

Fauzi said...

hahaha...lama x membakar ye...agak terbakar tgk amount cek tu

wan_ej8 said...

kite bako...kite bako..aku plak yg terbakar ni bro..kihkihkih

Spezzy Shah said...

apa lagi.. beli la.... apadehal sgt 70% MOF tu... bole abaikan.. haha..

isa hashim said...

perh..hebat-hebat..70% MOF abaikan je.heheheh

da'a said...

kekeke...mcm bes je yer....aku ade 1 unit ni..nk amik ke nk letgo hahaha...

Post a Comment