GSR - Bukan VTEC mahupon Turbo..

Monday, January 16, 2012

Assalamualaikum...

Selamat hari Isnin untuk semua... setelah bercuti 2 hari... tentunya rehat yang cukup untuk korang memulakan kerja di minggu yang baru...

Seperti biasa.. hujung minggu aku diisi dengan aktiviti2 lain... hari sabtu.. ada beberapa temujanji dan juga ada taklimat berkenaan kompeni baru yang mengeluarkan produk Emas dan Perak...



Aku perkenalkan serba sedikit berkenaan kompeni ni... didaftar dengan nama GOLD SILVER RESOURCES SDN BHD atau singkatannya GSR... dimiliki sepenuhnya oleh bumiputera.. beralamat di Shah Alam...
Mengeluarkan produk Emas dan Perak dalam pelbagai bentuk.. untuk pelaburan ataupun simpanan...
Antara produk  yang telah pon berada di pasaran...
1 oz Silver Round Harimau Malaya 2012
1 oz Silver Bar Bunga Raya
Silver Bar Cast
Produk berasaskan emas akan dikeluarkan tak lama lagi...

Aku sendiri telah mendaftarkan diri sebagai pengedar produk GSR ni.... so.. sesapa yang berminat nak memiliki produk2 kat atas ni.. bole hubungi aku terus.... hehe.. Nombor telefon ada kt tepi tu ha...

DAn kepada sesiapa rasa berminat nak menjadi pengedar produk GSR ni... korang juga boleh hubungi aku untuk keterangan lanjut.. Aku akan sedia membantu korang....


Kepada yang dah pon ambil tempahan korang semalam... terima kasih banyak2... dan yang mana yang dah buat tempahan tu... aku akan uruskan...

Ok la.. itu saja untuk kali ini....

brobudin : entri kali ni berbentuk promosi... huhuhu...

0 comments:

Post a Comment