Tukar angka2/kertas kepada logam

Thursday, January 5, 2012

Assalamualaikum...

Nampaknya sekarang ni cuaca sangat panas.... Anak2 aku pon dah demam dah ni... aku sendiri pon macam ada tanda2 nak demam ni... huhu... Nak keluar dari rumah pon malas sebab bahang panas...

Semalam.. aku sempat temankan client pegi collect hasil tuai kat pejabat lawyer... kat sini aku kongsi gambar hasil tu... cuma nama tu kene itamkan.. sebab empunya kertas tu pemalu orangnya..

.
Rumah tu pon dah berjaya disewakan dgn ROI 12%... dan sempat juga la client ni belanja makan tengah hari...
Alhamdulillah... selesai lagi satu kes... ada beberapa kes lagi yang masih dalam proses... harap korang2 tu. bersabar...

Malam tadi pulak.. aku turun Shah Alam untuk collect cek utk deposit 1 unit teres kat Shah Alam... tunggu nak kasi kat seller pulak...

Dan sementara graf logam kat tepi tu agak rendah... aku jugak sempat tukarkan angka2 kat dalam komputer kepada barang perhiasan dan dinar... Korang dah tukarkan ke???.. atau masih gemar menyimpan angka2 tu..???

Ok la.. entri pendek je hari ni..

wassalam..

brobudin: berpusu2 orang kt pejabat pos yang membuatkan aku terpaksa beatur panjang utk pos barang.. huhu

8 comments:

wan_ej8 said...

Tahniah kepada client yg bertuah..konpem akan beli unit yg ke 2 dah seterusnya tu bro..hehe

Anonymous said...

mantap bro
www.bit.ly/seminar_hartanah

Spezzy Shah said...

Letak link tu biar kasi senang orang nak terus klik je....

isahashim said...

perhhh..masyuk2....

Spezzy Shah said...

Kawan2 yang masyuk... aku tolong tengok je...

da'a said...

mcm penah ku lihat cek yg bertandatgn sebegitu...tp dimana ye...hahah

Fauzi said...

budin...mungkin aku agak ketinggalan info...pasal rumah ke-3 plak camana?...dah ada solution x?...

Spezzy Shah said...

Aku n partner dalam planning nak buat talk/seminar... nnti kita boleh kongsi cerita kat situ...

Post a Comment