Alhamdulillah... berjaya

Friday, June 11, 2010

Assalamualaikum....

Pagi tadi... sedang aku asyik meng"edit" blog ni... dlm pukul 9:15am.. aku terima panggilan.... tgk nombor area Gombak....

Rupa2nya.. banker yg telefon.... dia cakap yang loan aku dah lulus.... rumah teres corner lot tu... alhamdulillah... berita yg baik utk aku.... cuma loan tu dpt 80% MOF je... sebab ada komen dari HQ.. yg menyatakan yg pemohon telah mempunyai bebarapa buah rumah... dan dengan ini pemohon dianggap investor ... tu pasal dapat 80% je... nasib baik still "no money down".... yuran guaman semua dimasukkan dalam loan...

Kira ok la... walaupon ada 3 buah rumah aku guna bank yg sama... still diorg kasi aku loan lagi.... bersyukur betul... ini percubaan pertama rumah berharga atas rm200k....

skrg nak buat proses guaman pulak....

Wassalam...

0 comments:

Post a Comment