Target !!!

Tuesday, June 15, 2010

Assalamualaikum...

Kembali bertemu.... tade apa yg nak aku tulis kali ni.... sekadar isi masa boring dan mood menulis yg ada ni....

Macam mana pencarian rumah korang?... ada yg masih mencari... ada yg dah dapat... ada yg tgh apply loan.... ada yg dah lulus loan.... bagus2... teruskan usaha korang...

bagi yg dah berjaya tu... jgn duduk diam plk.... cari la rumah lagi.... takkan seketul aje kot... hahaha...

apa2 pon.. aku skrg ni pon tgh mencari2 rumah yg sesuai aku nak beli.... dan semestinya.. beli secara FREE la.... kalo ada untung.. lagi bagus.... dan dah ada pon seketul utk aku view hujung minggu ni... mcm menarik je... open price pon menarik... rental pon menarik... huhuhu....
cuma nak cari 2~3 bijik lagi utk view hujung mggu ni... baru la berbaloi turun padang.... huhu.. target utk tahun ni tk dpt lagi ni.... dah pertengahan tahun dah... tinggal tk sampai 6 bulan je lagi...
ntah sempat ke idak.... harap2 dpt la target aku tu... nak kene kerja keras skit...

korang pulak mcm mana?... apa korang punya target utk tahun ni? mesti letak target... baru ada usaha ke arah tu.... target pulak... munasabah le skit... jgn pelik2.... dan bagi yg dah capai target tu... apa salahnya buat lebih sket... kira bonus la tu... hahaha... cepat dpt target... cepat la dpt financial freedom....

Ok.. selamat ber'property"...

Wassalam...

0 comments:

Post a Comment