TT malam ni!!!

Wednesday, July 7, 2010

Assalamualaikum...

Apa2 pon.. aku update dulu... malam ni ada sessi menom2.. sesapa rasa ada soalan2 atau rasa nak menceburi bidang hartanah ni... bole le turun malam ni... tempat macam biasa...
Tarikh : 7 Julai 2010
Masa : 8:30pm
Tempat : Restoran Taqwa, Tmn Gombak Ria ( dekat2 dgn Tmn melewar)

jadi.. sesapa yg ada masa terluang.. bole le turun malam ni... kita kongsi2 cerita... bila kerja berkumpulan ni.. baru syok.. semangat lain macam sikit berbanding keje sorang2...

Ok la.. kita cerita lain pulak.. cerita property investment kita simpan malam ni..

Minggu lepas Jumaat malam... aku bertolak ke Pulau perhentian.. ikut program tempat keje aku... naik bas.. Qila dgn Eby ikut sekali... ok la... cuma badan agak letih skit.. maklum la perjalanan jauh...
snorkeling pon idak... cuma sekejap je mandi pantai... lepas tu mandi kolam renang je... maklum la.. eby tu penakut skit... tanak mandi laut...

Balik ke KL.. pkl 2:30 pagi baru sampai.. lewat skit... ada sebijik Bas rosak... huhuu...

masa kt Pulau tu.. bertalu2 sms masuk.. ramai yg tanyakan soalan... maaf la.. aku bukan tanak balas.. cuma coverage kt sana tak kuat... so.. soalan2 tu kita diskas2 malam ni....

Malam tadi pulak.. ada penyewa baru masuk ke unit aku kt Flora... yg lama dah kluar... dpt sewa rumah teres kt puchong.. dah cukup kawan2 katanya nak menyewa teres... no problem.. lagi pon dah dekat 3 tahun diorg menyewa dgn aku...payment pon cantik.. rumah pon still ok...

Penyewa malam tadi pon ok.. duit deposit awal2 dah masukkan ke akaun aku... kerja pon kt sekitar Damansara je... Suami isteri dan ada anak sorang....

Hujung minggu ni.. aku nak view sabijik rumah kt area Gombak ni jugak.. Harga dan rental rate macam dah ok... cuma nak diskas perkara2 penting dgn owner je... kalo setuju.. kira ON...

Ok la.. cukup utk kali ni...

Jumpa malam nanti..

Wassalam..

0 comments:

Post a Comment