Unit Amanah

Friday, September 17, 2010

Assalamualaikum....

Masih mood raya walaupon sudah start keje.. huhuh....

kali ni off topic skit.. asyik cite pasal property je...huhuuh....

So kali ni aku cerita pasal Unit Amanah atau Unit Trust dalm bahasa omputihnya...
Hari ni aku check dalam sistem Public Mutual... ye le.. sebab dah dekat 2 minggu aku tak update sistem tu ... nak tengok prestasi fund2 yg aku laburkan utk client2 aku...


Milford Sound in New Zealand


Alhamdulillah.. nampaknya prestasi fund2 tu agak memberangsangkan.... ada client aku yg profit cecah 9.6% dlm masa 6 bulan.... dan purata profit client2 aku dalam lingkungan 8% dalam masa 6 bulan... huhu.. ye le.. aku start jadi consultant pon baru 6 bulan.... hahaha...

Ok.. pada client2 a.k.a kawan2 aku yg nak tambah pelaburan tu... bole le calling2 aku... dan pada yg baru nak melabur pon bole calling2 aku... sms pon bole... jangan malu2... guna duit dlm KWSP pon bole... tapi kene cukup syarat la...

Ok.. selamat beramal...

0 comments:

Post a Comment