Sessi Seminar Ringkas Tamat

Thursday, September 30, 2010

Assalamualaikum semua...

Buat pengetahuan semua.. sessi seminar ringkas ' langkah 1' malam tadi adalah merupakan sessi terakhir utk musim ini... 5 sessi semuanya bermula dari minggu lepas...

Aku ucapkan jutaan terima kasih pada kawan2... pembaca2 yg sudi datang mengorbankan masa dan rm10 untuk mendapatkan info2 pasal hartanah.... pada yg rasa seminar 'langkah 1' ni tak bermanfaat pada korang... aku minta maaf banyak2... sebab bagi aku byk info berguna dalam seminar tu....

Bagi yg ambil keputusan untuk tidak meneruskan langkah ke arah pelaburan hartanah.... aku hormati keputusan korang.... semoga korang berjaya dalam bidang yg korang ceburi.... sekurang2nya korang dah tau serba sedikit pasal pelaburan hartanah....

Dan bagi yg meneruskan langkah seterusnya.... aku ucapkan selamat datang ke dunia pelaburan hartanah.... aku harap korang usaha sungguh2... dan berjaya seperti org2 yg dah berjaya... masih byk ruang dalam pelaburan hartanah ni... cari ilmu sebanyak mungkin... bertindak... berdoa.... dan bertawakal.... insyaAllah korang akan berjaya.....

Dan bagi mereka yg masih atas pagar atau ragu2.... minta lah petunjuk dr Allah... tiada paksaan utk korang teruskan atau berhenti.... buat lah pilihan yg bijak...

" Tidak akan berubah nasib seseorang itu selagi dia tidak berusaha untuk mengubahnya"...

Sekali lagi aku mohon maaf sekiranya dalam sessi seminar ringkas ni.. ada perkara yg buat korang tak puas hati... walaupon bukan aku yg memberi taklimat... mungkin cara pengurusan yg tidak teratur....

Semoga kita jumpa lagi pada langkah seterusnya....

Wassalam..

0 comments:

Post a Comment