Silver ?? - Ada Berani??

Tuesday, August 16, 2011

Assalamualaikum...

Sejak akhir2 ni... bila baca kebanyakan blog2 pelaburan... banyak yang menceritakan pasal Logam Bernilai... iaitu Emas dan Perak... mungkin ramai yang agak risau dengan kedudukan wang fiat berikutan ekonomi global yang tidak menentu....

Jika dilihat 'kenaikan' harga emas yang mendadak baru2 ni... yang membuatkan para penyimpan emas tersenyum lebar... boleh beraya sakan la nampaknya....

Tak kurang juga tentang spekulasi yang meramalkan harga Emas dan Perak akan terus 'naik' sehingga hujung tahun ini memandangkan trend orang ramai sekarang yang semakin yakin dengan potensi 2 logam bernilai ni...
Berikut adalah antara berita2 berkenaan logam ni.. Kalo ada masa.. bole belek2 baca...
Perak akan mencecah USD200/oz??
Emas memanjat ke USD2000/oz

Terus terang.. aku sendiri dah lama mengikuti dan berminat dalam logam2 ni atau lebih tepat lagi Emas... tetapi kerana sebelum ni agak sibuk dengan hartanah.. aku abaikan begitu saja.... dan akibatnya.. harga sudah pon sangat tinggi...

Dan sebulan lepas.. aku terbaca artikel berkenaan Pelaburan Perak... dan aku mula banyakkan membaca tentang logam ni.... aku pon beli 1 ebook berkenaan pelaburan perak... dan ebook tu menyedarkan aku tentang potensi besar perak sebagai simpanan mahupun pelaburan....

Di sini aku kongsikan pasal ebook yang aku beli.. dan aku anggap sangat sesuai bagi sesiapa yang baru dalam pelaburan perak ni... Sangat berbaloi dengan harga yang ditawarkan...

Klik kat sini untuk info                         
Kepada korang yang berminat untuk mengetahui pasal potensi.. dan kenapa perlu kita membeli Perak sekarang.... aku sarankan korang beli Ebook - teknik Tukar Ganda Silver ni... aku rasa korang memang akan puas hati denagn info2 kat dalam ebook tu..

Ok la.. itu saja entri untuk kali ni... iaitu entri yang tidak berkaintan dengan hartanah.. haha....

Sekian..

brobudin: Kalo terdetik nak beli silver... bole contact aku... aku dah kumpul stok sejak 2 mggu lepas...

Klik sini untuk ---> Ebook Tukar Ganda Silver

10 comments:

wan_ej8 said...

huhu..tula bro..nasib baik bro dah jumpe "jalan" baru...kalo tidak melepas la nk melabur dlm logam yg bernilai ni..hehe

to kawan2 yg lain..bleh try beli ebook tu utk mendapat basic knowledge tentang pelaburan silver ini..

konpem lepas ni mata tu sinar2 dgn silver..hehehe

Spezzy Shah said...

Cari ilmu dulu... baru la buat keputusan nak ikut ke idak...

isa hashim said...

mantap2, tambah portfolio ek?heeh... bro, aku punya progress pe cite ek?

Spezzy Shah said...

Isa: nnti aku follow up...

isa hashim said...

ok, saje je memecah kesunyian...

Spezzy Shah said...

Ye le... aku tahu.. blog ni sunyi sejak akhir2 ni... Tade idea la..

skrg tgh buat backup emas/silver... syok woo..

isa hashim said...

aku baru beli n nak study, lambat ckit,heehhe

Spezzy Shah said...

ko dah beli silver??.. cargasnya..

aiaiai said...

caragas nye ko isa.. hehehe dah tukar kl ke belum?

isa hashim said...

bkn la..baru beli ebook maa...kira xcargas mana ler...hehehe

aiaiai...mcm aku kenal je ni...heheh,pe cite skang..aku dpt tukar, tp tukar dlm ipoh jgk, hampeh aaaa..xpela, rezeki aku kat ipoh kot

Post a Comment