Insurans Am - Motor dan Kereta...

Wednesday, February 10, 2010

Assalamualaikum...

Semalam member aku Wan datang lepak2 opis aku.... saja datang borak2... Wan ni dulu sama kerja kat kilang tempat aku keje sebelum ni.... tapi dia dpt offer VSS bulan Disember 2008 kalo tak silap aku la.. dapat puluh2 ribu jugak la.... lepas tu dia tak kerja dah smpi sekarang.... tapi income dia mmg banyak... huhu.. dia buat kerja sambilan... mcm2.... niaga emas la... pembinaan la... tender2... mcm2 lagi la....syoknya....

Dia datang utk bincang2 pasal property investment.... dia baru je berjaya buat duit dgn rumah yg dia ada skrg... huhu.. bole la rm30k++.... kira ok sgt la tu.... bole buat modal beli rumah lagi.... dan lagi... dan lagi....

Pasal topik ni pulak.... memandangkan aku dah jadi ejen insurans... so.. member aku sbg upline aku kasi peluang untuk aku cari customer utk insurans kereta motor.... ada la komisyen sket... lepas la duit kopi.... huhuhu.... jadi.. sesapa yg berhajat utk renew insurans... bole la contact aku.... kasi aku copy geran dan cover note insurans lama..... kalo susah nk jumpa aku... bole scan je dokumen2 tu... pastu emel kat aku.... senang kan.... tak payah nak kluar2 opis carik insurans...
nak beli insurans untuk anak2 pon bole.... untuk diri sendiri pon bole... untuk ahli keluarga pon bole.... calling2 atau sms je.... emel pon aku terima.... INSURANS TAKAFUL IKHLAS...

ok la... dah dekat waktu pulang.....

Wassalam...

0 comments:

Post a Comment