lama tak update...

Tuesday, February 23, 2010

Assalamualaikum...

rasanya dah hampir 2 minggu aku tak update blog ni.... huhuu.. bukan apa... rasa malas yg teramat sgt nak menaip... hahaha... maaf la ye....

kali ni aku ceritakan apa yg aku buat dlm 2 minggu ni.... sebenarnya lepas RTC meeting tu.. aku start survey rumah semula... mmg byk aku jumpa rumah2 yg berpotensi utk buat duit... cuma keuntungan tu kecil atau besar... maklumla... target rumah aku yg berikutnya nett profit atas 15k... so mmg kene tapis betul2...

Aku pon hairan kenapa member2 aku yg dok survey rumah kata tak jumpa rumah2 yg bole untung mcm ni... padahal melambak... aku cari rumah pon bukan nya berjalan ke hulu hilir... aku cari online aje... huhu... dan jgn anggap aku tak nak kasi rumah2 yg aku jumpa tu... bukan mcm tu.... sebenarnya.. aku nak korang rasa pengalaman mencari rumah2 mcm ni... kalo tunggu aku cari kan.. mmg le byk senang.... sedangkan abg aku sendiri pon aku suruh cari sendiri... maaf la ye... mcm aku tulis sebelum ni... langkah pertama mmg agak mencabar.... tp bila dah berjaya... mesti korang laju je lepas tu....

kalo korang suruh jugak aku cari kan.... hmmm... dan kalo aku kasi... dgn syarat.. bila dah dpt untung nnti... ko kasi aku rm1k... ada berani??.. hahaha..mesti tak nak kan... so korang cari sendiri... dan setakat nak tanya apa perlu buat lepas dpt rumah tu... bole tanya aku.... free je.. aku tak cas apa2.... hahaha...

skrg ni... aku dlm proses membeli rumah ke 6... loan dah submit... cuma ada dokumen2 yg blom lengkap lagi utk proceed loan... tgh tunggu owner rumah kasi... rumah kali ni harga agak best la... bank value pon mmg bole buat duit... area mana ??... nnti la aku cerita ... kali ni aku berurusan dgn owner terus... owner dah pencen... jual rumah ni utk dia suami isteri pegi jalan2 makan angin.... bestnya.... dapat cash seketul...

Ok... cukup utk kali ni...

Sekian.

Wassalam..

0 comments:

Post a Comment