website... Property Investment Minitalk...

Thursday, February 25, 2010

Assalamualaikum..

Lupa aku nak cerita pasal website yg Ezrin buat ni...

Malam Rabu lepas aku jumpa ezrin dan sifu aku utk bincang pasal program Minitalk...
Kalo sebelum ni sesapa yg booking seat utk join ... tade dikenekan apa2 bayaran.... skrg ni dah kene bayar... maknanya.. sesapa yg join Rabu malam lepas adalah yg terakhir FREE.... lepas ni dah kene bayar... isk22.. sian member2 aku yg blom sempat join Minitalk tu...

Mula2 bincang nak kena kan bayaran rm48 utk seorang ( seperti sebelum ni yg dtg tanpa booking)... tapi aku rasa mahal sgt... mesti org tak nak join... kalo aku pon fikir byk kali nak bayar rm48 tu... ( tp kalo aku tau apa info aku dpt dlm talk tu... tak kiah pon bayar rm48)... bincang punya bincang... so last harga jadi rm11... tu utk harga masa sekarang... akan naik dari masa ke semasa... huhu... cas ni sebenarnya utk cover masa sifu aku utk kasi talk dia... ye la.. kesian dia... 3 ~4 jam bercakap.... huhu...

Dan berita baiknya... buat masa sekarang.. kalo ada antara korang yg nak mintaak Minitalk tu di buat kt office korang.. atau dewan2 ke... bole berhubung terus dgn aku... tiada bayaran dikenakan.... tapi area Kl je la.. jauh2 byk pulak belanjanya...
Contohnya... yg akan dibuat di IKM KL tu... request dr member aku.... sebab kitaorg faham juga... byk antara kita yg tak sempat nak travel pegi Minitalk tu... so kitaorg permudahkan... bole buat di tempat anda... tp dgn syarat.... bilangan peserta mesti tidak kurang dari 20 org... kalo sikit... mcm tak berbaloi kitaorg datang... utk pakej ni... skrg ni.. tiada bayaran dikenakan... buat masa skrg ni la... ye la.. buat kt tempat korang... bil2 elektrik.. korang yg tanggung... kalo buat kt opis sifu aku tu.. bil2 sume sifu aku yg tanggung... tu pasal dah kene cas skrg... hahaha....
Dan yg bestnya... kalo korang rasa Minitalk tu tak berbaloi... duit rm11 tu korang bole mintak balik....

ok la... ini link website yg Ezrin buat... korang bole contact aku atau pon Ezrin tu utk keterangan lanjut... kt website ni.. ada testimoni2 org2 yg dah berjaya... haha.. termasuk la testimoni aku... cuma kalo korang tgk.. jawatan aku tu.. electrical technician... tu jawatan kerja lama aku... si Ezrin ni tak update... apadaa...

Ok... ni link nya..

http://laburhartanah.com/

isk22.. dah kene bayar rm11...

sekian
Wassalam..

0 comments:

Post a Comment