weekend....

Monday, February 1, 2010

Assalamualaikum....

2 hari lepas yg agak memenatkan.... huhu.... ye la... hari sabtu tu awal2 pagi lagi aku dah start pasang lampu2 dan kipas2.... senang nnti terus bole pasang kt rumah Sunway... penyangkut langsir pon nak kene beli lagi... nak tak nak kene pasang hari sabtu jugak.. sebab hari ahad ada appointment dgn client2 unit trust... dalam pukul 11am aku smpi rumah sunway dgn faiz ( adik ipar)... lepas tu berangkut la aku dgn barang2 tu sume... lampu.. kipas... pintu toilet... penyangkut langsir... perkakasan aku semua la... penyewa tu ada kt rumah.... tgh nak masak kot... huhu.... terus diorg kansel masak sebab kitaorg dtg.... apa lagi... terus start pasang barang2 tu....

Dah la pkl 1pm ada free talk kt opis Freemen... adik ipar aku dgn pakwe dia join... pastu dah janji nak jumpa dgn group property aku... huhu... sedar2... pkl 3.30pm baru siap pasang semua.. huhu..
Nak kene balik rumah dulu... nak mandi.. takkan nk terus pegi opis freemen mcm ni.... Sampai je rumah.. aku call group aku.... diorg pon dah nak blah dah... tak dapat la aku nak jumpa diorg...

Hari Ahad pulak... paginya aku duduk rumah je... sengal2 badan pasal kerja pasang kipas hari sabtu tu... Qila plk kene pegi makeup member opis dia yg nak bertunang kt Tmn melati.. tgh hari pulak mertua aku sampai dr Kelantan.... qila pulak nak kluar beli kain dgn kakak dia...

elok la pulak kawan opis lama aku call ajak pegi jln2 tgk rumah.... aku pon pegi la... jalan2 area Kg Pandan... byk betul rumah2 flat area tu.... sewa pon mesti mengancam... huhu... tapi nak tgk iklan rumah utk di jual .. susah sket... mgkn kawasan strategik...

Dah abis tgk2 rumah... aku pon balik rumah.... itu je la aktiviti aku weekend lepas.... sebenarnya ... aku tad emood nak tulis ni... tapi nnti kalo tak tulis... byk pulak yang tertunggak.... huhuh..

Ok la... cukup utk pagi ni...

Wassalam..

0 comments:

Post a Comment