Beli dan Urus dengan baik..

Tuesday, August 3, 2010

Assalamualaikum...

Topik kali ni aku cuma nak ucapkan tahniah pada Wan sebab dah berjaya beli rumah ketiganya... mmg laju betul ngko ni.... buat aku tak senang duduk... nak kene beli rumah jugak ni.... Loan Wan ni pon dah lulus... 3 hari je dah tahu result.. cepat betul officer tu buat keje...

Maman pulak dgr cerita bertungkus lumus bersihkan rumah kat Bangi Sabtu lepas sebab ada penyewa nak masuk hari Ahadnya.... kira ok la tu.. dpt amik kunci awal.... dapat duit pon awal...

Nizam pulak baru je lepas cat rumah kt Flora... skrg ni tgh melayan panggilan2 telefon dr bakal2 penyewa nya.... selamat melayani ragam2 manusia....

Untuk rumah Udin kat Selayang pulak.. masih dlm proses apply loan.. semoga lulus la.. maklum la rumah pertama... perasaannya lain mcm sikit... huhuu...

Ada 1 ~ 2 unit lagi dalam pemerhatian aku... dan dalam proses negotiation... Unit2 ni untuk member2 yg mintak hari tu... kene ikut giliran.... huhu... aku pon kene cari unit2 yg bagus untuk korang ni.. tk bole main sapu je.... kalo bole nak memaksimumkan duit yg korang akan dapat...

Aku punya kes pon skrg ni masih menunggu kelulusan dr pihak bank... ada 2 kes yg aku hantar... dan semalam pulak aku dapat lagi 1 unit yg menarik... dah buat appointment dgn owner malam esok... kali ni bank mana pulak la aku nak apply... huhuhu...

Kita beralih pulak pada Unit Trust.... kalo sesiapa ikut... korang mesti tahu kenaikan indeks2 selepas abis WC baru2 ni.... sesiapa yg invest cash masa tu.. mesti tersenyum gumbira sekarang.... tahniah!!!... bole tambah lagi... hahaha...

Ok la... itu je utk pagi ni.... lain kali sambung lagi...

Wassalam..

0 comments:

Post a Comment