Ramadhan..

Thursday, August 12, 2010

Assalamualaikum...

2 Hari lepas aku tak dapat nak masuk blogspot.. ntah kenapa ntah... network problem kt opis aku ni kot... baru pagi ni dapat masuk semula... huhu...

dalam minggu ni.. tade apa sangat yg aku buat... byk ulang alik ke hospital... huuhu..

Rasanya belum terlambat lagi untuk aku ucapkan selamat menyambut Ramadhan... selamat menjalani ibadah puasa...

Berkenaan dgn permohonan loan aku... huhu.. masih tiada berita lagi... macam tade harapan je... nampaknya kene ubah ke Plan B ni....huhu...

Cerita pasal Wanej8 pulak... katanya ada masalah sikit dgn pembelian rumah ke 4 nya... katanya .. owner tiba2 tak setuju dgn syarat2 pembelian... hmm.. mcm ni la dunia hartanah ni... mcm2 jenis org kita akan jumpa... takpe.. sekurang2nya.. kita dapat pengalaman....

Tahbniah pada Nizam sebab bakal penyewanya dah sign perjanjian penyewaan... huhu.. kira masyuk la ni... ye la.. installment bank tak start pon lagi... duit dah bole kutip... kedaung2...

Anas pulak nampaknya dah mula membuka langkah... dah mula bertanya dan mencari rumah yg berpotensi... bagus... cuma maaf la kalo aku tak dapat reply sms tu.. maknanya aku tgh ada keje lain..... jgn risau... sikit masa lagi jumpa la rumah tu...

Maman pulak dgr cerita tgh usahakan utk beli 1 unit kat Kota Dsara... huhuhu... bagus2... sume masih bergerak cergas....

Selasa lepas PL aku dgn MBSB dah lulus.... huhuhu... alhamdulillah.... tgh tunggu buat akad.... PL ni untuk aku laksanakan Plan C... iaitu plan utk tahun depan... moga2 berjaya....

bagi yg bertanyakan pasal pemilikan kos rendah... rasanya aku dah jawab pada korang yg tanya aku .... so.. lepas ni terpulang pada korang nak buat apa..

Dan kali ni aku nak ucapkan terima kasih pada Nizam sebab designkan name card aku... aku dah tempah dan dah siap pon.... saja suka2... bole kasi kawan2...
Ni designnya...
Photobucket

Dan pada Nizam... Wanej8... Hafiz.. Anuar... cenderahati Takaful korang ada pada aku... nnti aku kasi....

rasanya itu je utk kali ni... sesapa ada pertanyaan atau perlukan info pasal apa2 je lah... bole taip kat shoutbox tepi tu... insyaAllah.. aku akan dapatkan info tu...

sekian.. wassalam..

0 comments:

Post a Comment