mari berkongsi info..

Thursday, August 26, 2010

Assalamualaikum...

Memandangkan tade apa yg nak di ceritakan.... di tambah pulak dgn sakit tekak... so.. tade le aku nak cerita apa2... hahaha

Cuma skrg ni member2 property tgh lumba2 shopping rumah.... ada ke patut... bawak bersabar la skit.... kalo korang beli lagi dan lagi.. dan lagi.... akibatnya.. aku tk bole duduk diam... nak kene beli jugak... huhu...

Apa2 pon.. terima kasih pada Wan sebab dapatkan deal 0% deposit... dan bole cash up to 20k... huhuu... best je bunyi nye... tak kluar duit... tetiba dapat duit 20k dan dapat rumah.... hahaha.... jgn korang tak percaya pulak....
skrg ni dalam proses mengumpul dokumen2.... pada kawan yg dah kasi nama tu... harap bersabar... kalo ada rezeki.. tak kemana... berdoa banyak2...

Anas pulak... loan dah lulus... 90%... rumah kt damansara tu... tahniah.... bole cash rm25k tu.. satu permulaan yg superb... lawyer sume dah dapatkan... so.. tunggu je la duit.... dah dpt duit nnti.. jgn lupa kawan2 di sini.... hahaha....

Dan kepada yg emel.. YM .. call aku utk mengetahui pasal hartanah ni.. aku ucapkan terima kasih... sekurang2nya korang ada ambil langkah utk bergerak dr yg sekadar baca dan duduk diam.... dan aku harap sangat korang dpt kongsi2 info kt blog ni... ye la.. asyik aku je menulis... tade pon apa2 respon dr korang sume... apa la salahnya korang letak komen2 korang... atau pon bole tanya kt blog tu... baru la seronok skit aku nak menulis.... huhuhu.. mcm mengemis pulak aku ni....

Bukan apa... kalo tade apa2 respon dr korang... aku sendiri tade mood nak menulis... ye la.. aku dah tak tau le apa yg korang nak tahu... tu pasal jadi merapu2.... apa salahnya jika dari menjadi silent reader... korang bertukar jadi tukang komen.... baru la ada percambahan idea... ada suasana soal jawab.... ala.. apa yg aku tulis sebelom ni pon bukan sume betul pon... mungkin ada yg silap... so korang bole betulkan.... dan mungkin jugak korang tak setuju cara aku... dan korang ada cara korang yg lebih efektif... so.. kita bole kongsi2...

ermm.. cukup la tu.... harap korang faham apa yg aku sampaikan td.... harap ada perubahan la selepas ni.... baru la aku rajin nak menulis....

ok la.. cukup utk kali ni...
ni aku sertakan gambar rumah aku yg baru dapat kunci... bulan2 posa plk dpt kunci.... so.. kene tunggu lepas raya la utk iklankan.... rumah kt Damansara...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 comments:

Mohd Norfauzi said...

best tu din...dah la 0% deposit...dpt duit plak lagi..bukan skit RM, tapi ribu ribu, puluh ribu RM!!!...sblm raya dpt duit byk mcm tu..best wooo....nak kena blaja dgn kau ni mcm mana nak terjebak dlm investment/biz mcm ni...

Spezzy Shah said...

Fauzi.. dengar kejayaan orang memang best.... tapi kalo alaminya sendiri lagi best.... apa2 pon.. kene ada ilmu....
Ingat ini bukan MLM atau Skim cepat kaya...

mahafiz said...

bro budin.. b4 ni x penah terlayan blog ni. memang menarik bila tgk cara buy house get money.. minta tunjuk ajar masa saya datang seminar langkah 2 pada 24,25,26 ni..

Spezzy Shah said...

Mahafiz... nanti kita sama2 belaja...

Post a Comment