Saturday, October 13, 2012

Assalamualaikum....

Dah lama aku tak update blog ni kan... sunyi sepi je... rasanya semenjak tamat Seminar hartanah yg lepas....

Alhamdulillah... berkat dr usaha peserta2... dah ada yg berjaya dapat deal yang bagus... nampaknya.. sume org dok target cashout lebih dr rm20k.... huhuhu
Masa aku mula2 dalam bidang ni dulu.. dapat rm10k tu rasanya dah best sangat dah... haha...

Ok la.. sebab ramai yg dok emel n PM aku kat FB utk aku menulis semula blog ni.... so.. aku akan cuba aktifkan semula....

Memandangkan agak bz sikit dgn kerjaya baru ni... mungkin agak kurang la aku turun TT... InshaAllah.. kalo berkesempatan.. aku turun jugak....

Skrg ni boleh katakan tiap2 hari aku balik lewat malam.. berjumpa dgn client... maklum la.. kebanyakan client2 aku ni free waktu malam je... so.. kene layan kan la...

Ok.. ini lebih kurang mukaddimah utk aku aktifkan semula blog ni.. doakan semoga aku dapat kongsikan info2 yg berguna kat sini selalu... dan kalo boleh.. jangan la korang dok baca je... komen2 la sikit...  bertambah seronok nak menulis kalo org lain rajin komen...  tad la mcm syok sendiri je.. hahaha...

Ok la... cukup utk kali ni... kalo nak tanya apa2.. boleh emel atau PM je aku kt FB terus.... FB : Bro Budin... Kalo berkesempatan.. aku akan balas....

Wassalam....

1 comments:

isa hashim said...

ko dah x dok uia ke bro??

Post a Comment