Hari untuk rehat....

Sunday, October 14, 2012

Assalamualaikum...

Dalam keadaan kesihatan yg agak kurang memuaskan... aku ambil keputusan untuk berehat je hari ni... kalo ada aktiviti pon.. kat sekitar area gombak je...



Malam tadi ada majlis kecil kt rumah.. meraikan hari ulangtahun mak mertua aku... adik beradik wife sume berkumpul kat rumah aku.... riuh rendah rumah dgn anak2 sedara aku... hahaha... happening2...

Sambil2 tu.. sempat explain pada abang ipar berkenaan Prudential Takaful.. dan dia setuju utk ambil untuk anak dia...

Dan dapat jugak offer utk jualkan 1 unit apartment kt Cheras... detail belom dapat lagi... harap dapat tolong orang jualkan rumah diorg...

Minggu depan nampaknya agak bz sikit.. ada beberapa kes apply loan nak kene handle.. ada yg nak refinance pon ada... sambil2 tu nak kene follow up balik 1 loan yg declined.. nak kene buat plan B utk application tu....

Nnti kalau ada masa terluang.. aku akan buatkan ruangan list rumah untuk dijual kat tepi blog ni... senang korang nak tengok listing yg ada.... mana la tau ada kawan2 atau sedara mara yg nak cari rumah...

Ok la... nak telan paracetamol dulu.....

Wassalam..

3 comments:

Anonymous said...

apartment kat area mana?? boleh bg details sket.. thx

Spezzy Shah said...

Saya tengah tunggu detail dari owner..

isahashim said...

cheras yg terbaek...hehe

Post a Comment