Bersantai Bersama Otai-Otai

Friday, October 29, 2010

Assalamualaikum...

Entri khas dibuat untuk mengumumkan perjumpaan...



Aku dapat panggilan dr member satu batch dalam property investment... yang merupakan org penting Real Estate Tycoon Club dr Freemen...

Dia ajak kumpul2 bersama2 4 org Otai yang lain pada hujung minggu ni...

Aku pon dah lama tak jumpa dgn diorang ni... rasa teruja nak jumpa pon ada.. bole le belajar dari diorang ni...
Kalo ikutkan.. dah ada 6 org termasuk aku yg sahkan kehadiran...

Jadi.. kalo korang ada masa terluang dan berminat nak dengar cerita2 atau tips2 dr diorang ni.. bole la turun sekali....

Lokasi : Keramat AU1 / Setiawangsa ( kaw2 sekitar )
Masa : 12:30pm..
Tarikh:  31 Oktober 2010 ( Ahad )

Sesapa yg free dah nak join... bole calling2 aku nanti...

Sekian...

1 comments:

wan ej8 said...

fuh..alahmdulillah...mmg best dpt jumpe dgn otai2 tu bro...slalu dpt dgr nama dorang je..smlm dpt sembang2 lagi dgn dorang sume ni..mmg low profile abis..mcm xcaye je..haha

pape pun dorang telah berjaya membakar semangat aku utk terus membeli umh lagi..huhu

Post a Comment