Sessi Lepak- lepak

Monday, November 1, 2010

Assalamualaikum...

Semalam ( ahad) program lepak2 bersama geng2 lama kt Setiawangsa... Tak ramai yang datang... yang membolehkan kitaorang borak dgn selesa... hahaha...

Terima kasih pada Otai RTC.. Parif sebab aturkan sessi lepak2 ni... syok sgt berborak.. sampai lupa aku nak amik gambar.... terima kasih juga atas kehadiran Sifu Kecik aku.. Wak Ezrin... dan rakan seperjuangan aku Gmie... dan tahniah pada Wan Ej8 sebab berjaya menghadirkan diri... cuma dia balik awal... ada hal keluarga...

Banyak perkara yg dibincangkan... lagi2 setelah kehadiran Wak Ezrin yg agak lewat...

Perkongsian info dr Ezrin dan Pariff.... tentang spekulasi2 terbaru... yang bole aku selidik lepas ni...

Harap.. perjumpaan macam ni bole berlaku dgn lebih kerap...

Wan mesti gumbira sebab dpt 2~3 offer dr Parif yg tak sanggup 'menelan' semua peluang yg dia ada....

Aku sendiri seronok jugak sebab dapat hadiah dari Parif... apa dia?... hahaha... bole datang opis aku.. aku tunjukkan... hahaha...

Perkara utama yg dibincangkan ialah perancangan masa depan.... huhuhu...

Sekian...

p/s: pd korang2 yg tak dpt hadir... kalo ada lg perjumpaan mcm ni... dptlah kiranya luangkan masa... sebab banyak info bole dapat...

8 comments:

Anas said...

alamak ter "miss" plak..
rugi xdatang..adoyai.

wan ej8 said...

huhu..mmg best dpt jmpe dorang smlm bro..yela slalu dpt dgr nama dorang je...smlm bleh dok sembang2 dgn dorang lagi..huhu
...kene plak parif bagi offer 2-3 bijik pada aku..syukur alhamdulillah...bleh gi usha line lepas ni..huhu

aku rase maybe kite bleh buat sesi ini mgkn dlm sebulan skali mcm tu..yela bleh update info n share pengalaman dorang dlm bidang hartanah ni...hehe

Anas said...

wan,

ade 2,3 bijik tu, sebijik bleh la let go kt aku..hehehe

wan ej8 said...

haha...ala ko pun dah byk umh anas..bleh tahan laju jgk ko ni..huhu

bleh je..kalo aku dah xtertelan nanti..aku past la kat ko ye..unit tu low cost je..takut ko xnak..huhu

Fauzi said...

dasat la korang...sampai x tertelan..tahniah pada korang..aku ni still mencari lagi...x dpt2...hari tu punye deal x brapa cantik...skang ni tgh cari yg lain...nak tgk umah hari kerja susah skit...weekend je la nak layan pun...x pe..aku kena usaha lagi...

Spezzy Shah said...

Takpe Fauzi... kene byk bersabar.. nanti ketemu la tu.... cuma semangat tu kene maintain... jgn sampai sejuk... motivasi kene kuat....
mcm aku cakap... dapatkan 1 bijik... then mesti lepas tu laju mcm roket...

wan ej8 said...

yup btul ape yg budin ckp tu fauzi...cari 1 dulu..then lepas tu laju la mcm geng2 lain ni...tgk umh nmpk duit je..huhu

keep it up bro..jgn putus asa

Fauzi said...

alhamdulillah...buat masa ni semangat aku berkobar kobar sbb tak puas ati blum dpt yg pertama....terus mencari...aku harap slps yg pertama, yg seterusnya akan kencang mcm korang....

Post a Comment