Buku : Chin Soon's Real Estate Mantra

Thursday, December 16, 2010

Assalamualaikum...

Chin Soon's Real Estate Mantra..... antara buku pelaburan hartanah yang aku baca... yang menekankan 3 ciri penting dalam membuat pilihan pelaburan hartanah...

Kalau sebelum ni.. kita banyak dan selalu dengar pasal Lokasi... Lokasi... Lokasi..... tetapi dalam buku ni ciri2 yg ditekankan ialah.. Location , Timing & Branding....



Aku mengesyorkan sangat korang baca buku ni.. sebab apa yang diterangkan adalah berdasarkan fakta2... dan sejarah2 pasal hartanah....

Ok.. selamat melabur,,,

5 comments:

wan_ej8 said...

Buku yg amat bagus utk dibaca ni...kat mane ade jual ye bro?

bleh tambahkan lagi ilmu dlm bidang hartanah ni..huhu

Spezzy Shah said...

ko tanya TuanBri... harga special...

wan_ej8 said...

ooyeke..bleh la tanye die nanti...skrg ni aku mmg tgh kumpul buku2 tentang hartanah ni....

yela buku2 ini boleh digunakna sebagai rujukan dan panduan kite dlm bidang ini..so xrugi kalo kite membelinye

Amirul28 said...

Saya dah beli buku ni masa MPH buat sales dekat Alamanda minggu lepas. Dapat harga murah sket.

Tapi tak sempat baca lagi, baru browse thru je. Tapi buku ni mmg bagus + menarik untuk dibaca pelabur dan bakal pelabur (macam saya) hartanah, :)

www.tuanbri.com said...

siapa minat buku ni,
boleh beli drpd aku
Tuanbri.Com

Harga promosi sementara stok masih ada

Post a Comment