Gambare !! - Seminar Hartawan Hartanah Langkah 2

Monday, December 27, 2010

Assalamualaikum...

Setelah tamat 3 hari sesi Seminar Hartawan Hartanah Langkah 2... rasanya lega sikit... Tahniah pada peserta yang berkorban masa menghabiskan 3 hari untuk hadir...

Komen2 para peserta semua telah kami dapat.. dan insyaAllah kami ( aku - tukang jaga muzik; Naza - tukang angkat air n karipap sedap; dan Tuanbri sebagai jurucakap ) akan cuba memperbaiki kelemahan2 dalam sesi akan datang...

Berikut  sedikit gambar yang sempat dirakamkan ketika sesi berlangsung.




Akibat tak sempat makan karipap yg telah dilahap oleh "Syahman Karipap ". Kesian faroul.. makan henpon je la..
Mcm ni ke cara nak deal dgn ejen hartanah??
Lakonan Hafiz Jipon yg tak sabar nak pegi stadium
Mahafiz n Din - Keje tak buat.. sibuk dok layan Counter Strike..

8 comments:

www.tuanbri.com said...

I Like!

wan_ej8 said...

Huhu..meriah giler seminar hartanah ni..minta2 la aku bleh join utk next batch...hehe

fiz said...

bila masa lak aku layan counter strike..

fiz said...

tuan budin.. baru fhm camne ROI 8% tu... nak kena check la camni area kajang & bangi yg leh guna ROI from MV.. huhuh survey2!!

Spezzy Shah said...

Fiz... apa yg aku tulis kat entri tu adalah dari segi pendapat aku dan strategi aku....

Setiap org mungkin tak sama caranya...

So terpulang la nak pilih yg mana...

Anonymous said...

Caya lah Budin...ko memang steady...low profile...tak byk berbicara tetapi ilmu penuh di dada...

Spezzy Shah said...

byk lagi yg aku tak tau pasal hartanah ni... aku pon baru je dlm bidang ni...

wan_ej8 said...

hehehe....btul tu en anony...budin ni mmg mcm tu...yg pntg kite same2 blajar..huhu

Post a Comment