Perkongsian Ilmu..

Sunday, December 26, 2010

Assalamualaikum...

Masa aku taip entri ni... ialah masa dalam Seminar Langkah 2... Aku yg duduk kat belakang sebagai tukang jaga muzik... dan TuanBri sebagai Speaker kat depan... Hari merupakan hari ke 3 dan terakhir untuk Langkah 2...



setelah 2 hari seminar ni berjalan... dengan jemputan2 khas... seperti Abangensem... dan Zaidi Ismail dari UrusInsan.....
Abangensem yg berkongsi pengalaman reailitinya.... dan Zaidi dengan topik perancangan kewangan...

selepas ni... peserta2 seminar akan ke level seterusnya iaitu... langkah 3 untuk meneruskan perjuangan dlm pelaburan hartanah.....

terima kasih dan tahniah kepada peserta2 kerana dapat mengorbankan cuti dan masa untuk hadir ke seminar ini... dikala kebanyakan kita ambil peluang untuk pergi bercuti dalam musim cuti sekolah ni...  bukan semua orang sanggup mengorbankan masa....

Kebanyakan kita memberi alasan "masa" utk tidak dpt hadiri seminar2 sebegini.... bagi aku... apa salahnya kita korbankan 3 hari yang mungkin dapat mengubah hidup kita di kemudian hari... tiada jalan mudah untuk berjaya....

apa2 pon... semuanya adalah dari diri kita sendiri.... dan dgn izinNya..

sekian

p/s : tak sempat upload gambar.... nanti la aku upload..

3 comments:

Korban Masa untuk masa depan :-)
Rasa bersemangat betul nak bermula jadi murid.. Kartel Puchong!! jom punggah!!

Aku tunggu gambar terbaru nih hehehe..

abang ensem said...

Sharing is Caring..

wan_ej8 said...

Tahniah kepada semua peserta...semoga sukses dlm bidang hartanah ini..amin..

Post a Comment